Download Stock HTC Apps On Any Android Smartphone : Preview

Hallo mijn aanbiddelijke kijkers! Vandaag zal ik je laten zien hoe je HTC-aandelenapps kunt installeren op elk Android-apparaat dat je hebt Dit is hier een Redmi 6 Pro Ik gebruik MIUI-10 en Oreo

Dus, ten eerste hebben we de berichten-app van HTC De link om al deze apps te downloaden is beschikbaar in de beschrijving Vervolgens hebben we de zaklamp-app van HTC Nou, het is gewoon een eenvoudige app het is erg klein in omvang, zoals slechts enkele KB's en We hebben de e-mail-app Zorg ervoor dat je deze app toestemming geeft om toegang te krijgen tot je e-mails Nu hebben we de recorder-app Hier hebben we de app voor bestandsbeheer Het werkt prima op Redmi 6 Pro en het zou ook op je apparaat moeten werken Dan hebben we de klok-app met alle functies en HTC Sense UI Hier is het de taken-app Nou, deze app werkt niet in de volledig scherm-modus Dit is de muziek-app Werkt ook niet in de modus Volledig scherm, maar het lijkt prima En ja, hier is ook de weer-app van HTC En dan eindelijk hebben we Sense thuis Ja, de Launcher van HTC Met HTC home komt de themawinkel waar je thema's kunt downloaden wallpapers beltonen en icon packs, I Ik hoop dat je mijn video en de inhoud ervan leuk vond, dus overweeg je te abonneren op mijn kanaal

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten