Xiaomi Mi 9T Pro (Redmi K20 Pro) vs Pocophone F1 Speed test Ram Management Comparison Review

Hé jongens, hier is Eric en dit is een snelheids- en rambeheersingsvergelijking tussen de Redmi K20 Pro ook bekend als de Mi 9T Pro en Pocophone F1 Laten we eens kijken naar alle relevante specificaties voor deze test en beginnen met de opstarttest

K20 Pro is in 15 seconden als eerste opgestart Wow, dit is absoluut een recordtijd op mijn kanaal met de Poco F1 binnen 7 seconden later Ik heb hiervoor alle actieve apps gesloten test Laten we beginnen met twitter

K20 Pro heeft twitter sneller geopend Instagram K20 Pro heeft instagram iets sneller geopend Facebook Poco F1 heeft Facebook sneller geopend Snapchat Vrijwel een gelijkspel Playstore

K20 Pro heeft de winkel sneller geopend Youtube Poco F1 heeft youtube sneller geopend Geekbench K20 Pro opende Geekbench sneller

We hebben een hogere single en multi core scores op de K20 ProAntutu benchmarks Vrijwel een gelijkspel We krijgen hogere antutu-scores op de K20 Pro, maar de marge is eigenlijk kleiner dan ik had verwacht De rij met spellen spelen nu

Snapseed Vrijwel een gelijkspel Camera K20 Pro heeft de camera sneller geopend Kalender K20 Pro heeft agenda sneller geopend Instellingen K20 Pro heeft instellingen sneller geopend Snelheidstest

K20 Pro heeft de snelheidstest sneller geopend Getest op hetzelfde netwerk en dat hebben we gedaan hogere download- en uploadsnelheden op de Poco F1 Nu heb ik een aparte video gemaakt om te laten zien wat de snelheid is als wanneer je zegt dat je een app op Playstore installeert Verbonden met mijn trage WiFi, ik gaf de Pocophone een voorsprong van 2 minuten, maar met de hulp van versnelde downloads, de K20 Pro is als eerste klaar Dit is slechts een bewijs van het feit dat deze snelheid tests zijn niet wetenschappelijk of iets dergelijks

Jumia App K20 Pro heeft de Jumia-app sneller geopend En nu de RAM Management Test Beiden hielden Twitter in het geheugen Beide hielden Facebook in het geheugen Beiden hielden Instagram in het geheugen K20 Pro gesloten Snapchat

Beiden hielden Play Store, Youtube, geekbench en Antutu in het geheugen Onderzeese camera, kalender en instellingen ook in geheugen op beideK20 gesloten snelheidstest en ze sluiten allebei de Jumia App En laten we nu een paar spelletjes testen, laten we beginnen met Smash hit K20 Pro opende Smash-hit sneller PUBG K20 Pro heeft PUBG sneller geopend Subway-surf K20 Pro heeft metrosurfen sneller geopend

Temple Run 2 K20 Pro opende Temple Run 2 sneller Laten we kijken of ze alle 4 behouden spellen die worden uitgevoerd Beide telefoons hebben alle 4 de spellen ionengeheugen Wij heeft een paar verrassingen in deze test De Antutu-score is lager dan 300K, veel lager dan de tal van andere telefoons met Snapdragon 855 CPU Ook verwachtte ik de K20 Pro's RAM-beheer om precies hetzelfde of beter te presteren dan de Poco F1, maar het is stil niet slecht op geen enkele manier Bekijk mijn reviewvideo voor een beetje camera-vergelijking tussen beide

Ik zou een kaart bovenlaten en een link in de beschrijving Ik hoop dat je deze video leuk vond, als je dat hebt gedaan, geef het een duim omhoog en deel het Volg ook ik op Twitter en Instagram om te zien wat ik van plan ben Abonneer u voor meer video's zoals dit omdat het veel voor me zou betekenen en ik je in de volgende vrede zou zien

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten