Lensa Tele buat wildlife photography bagi pemula - Review Singkat Canon EF-S 55-250mm IS STM

Hoi! Welkom bij ons kanaal En nu gaan we u een kort overzicht geven van Canon EF-S 55-250mm Laten we gaan Wat de bouw betreft, voelt de lens solide aan, hoewel hij meestal van plastic is En voor telezoomlenzen is deze vrij draagbaar en licht Voor ongeveer 2 miljoen Rupiahs (ongeveer $ 143), Ik zou zeggen dat deze telelens handig voor u is, die op zoek is naar een betaalbare lens En voor iedereen die van fotografie houdt, ook voor het nemen van foto's van onderwerpen op gematigde of verre afstand, zoals de volgende Kijkend naar het resultaat, En voor mij die nog aan het leren is Ik denk dat deze lens geschikt is voor mijn behoeften en voor het maken van foto's die ik niet van mijn smartphone-camera kon krijgen Dus, er is deze term in fotografie dat deze lens ons kan maken een natuurfotograaf Wat betreft de videokwaliteit, wanneer je deze lens gebruikt, Ik zou u aanraden om een ​​statief te gebruiken om camerabewegingen te voorkomen en vergeet niet om de beeldstabilisatie in te schakelen zodat je scherpe foto's en video's kunt maken Zo, Wat vind je van de foto's en video's die met deze lens zijn genomen? Is het de prijs waard? Laten we bespreken op de commentaarsectie hieronder, en voel je vrij om je ervaring of mening te delen Oke, dat was een korte recensie van deze betaalbare Canon-telelens Heel erg bedankt voor het controleren van deze beoordeling We zullen jullie zien op de volgende video Tot ziens!

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten