5 Weird Gadgets That Actually Work





Wat gebeurt er met iedereen? Dit is James White met Freakin 'Reviews, waarmee je de recensies van As seen op tv ziet, gadget-beoordelingen en meer Als je het leuk vindt wat je in deze video ziet, overweeg dan om je te abonneren op meer video's zoals dit

Vandaag heb ik vijf soort vreemde items die ik tegenkwam op Amazon Ik dacht dat ik ze allemaal in één video zou verwerken, dus laten we een kijkje nemen in de video van vandaag Oké, hier zijn de deelnemers, alle vijf, in willekeurige volgorde Als eerste is de Plus nietjesvrije nietmachine Hiermee worden maximaal tien stukjes papier niet met nietjes gebruikt, maar

Ik weet niet hoe het werkt, maar ik zal het zo meteen weten, maar mensen lijken het wel te doen een beetje zoals deze, dus ik dacht dat dit de moeite van het bekijken waard was Hoe verder te gaan, wat denk je van nou dat betekent toch niets voor jou? Maar in deze doos zitten zes roestvrijstalen rietjes, dat klopt Mensen ontdoen zich tegenwoordig van rietjes, nou deze kunnen van pas komen Dit is de telefoonstandaard van Red Shield Dit is een telefoonhouder die in uw portemonnee past

Laten we eens kijken of dat echt voldoet aan de eisen Dit nogal bescheiden ogende item is een clip die zogenaamd voor verschillende doeleinden kan werken maar ik ben hierin geïnteresseerd als houders van boodschappentassen Laten we kijken of ze echt werken En tenslotte degene waar ik echt in geïnteresseerd ben Dit is een stuk zeep van roestvrij staal

7 dollar, 4,4 sterren, Amazon's Choice Vermoedelijk verwijdert geuren Is het zelfs mogelijk? Laten we deze openbreken en zien hoe ze eruitzien Dit is de Plus nietjesvrije nietmachine Ik heb de instructies gelezen

Ze zeggen dat je het in de hoek zou moeten gebruiken en ze vermelden ook dat het zo is niet zo sterk te houden als een gewone nietmachine Dus met dat in gedachten, heb ik een soort schrootpapier gekregen dat op weg was naar de de recycle Dit zijn enkele voetafdrukken van mijn vergelijking tussen deurmatten Dus ik ga er twee van doen en gewoon zien hoe ze eruitzien Er is ook een venster waarin je naar binnen kunt kijken om er zeker van te zijn dat je het bent het feitelijk goed op orde krijgen

Ik heb dit nog niet gebruikt En hier gaan we Ooh Oh wauw, kijk hier eens naar Het heeft een gat in de hoek gezet

Het is eigenlijk een vrij groot gat, maar ze zijn gehecht Dat vind ik best cool Ik vermoed dat ik geen groot gat verwachtte, dus je moet voorzichtig zijn met iets zoals dat Laten we nog een paar pagina's doen Je kunt zogenaamd tot tien pagina's doen, dus ik ga dat uittesten

Dat waren twee pagina's Laten we het vijf proberen Oh ja, dat behandelde dat geen probleem Hoe goed houdt het deze pagina's? Vrij goed Ik zou zeker denken voor dammen die uiteindelijk gerecycled worden, dit is a goed idee

U hoeft zich geen zorgen te maken over nietmachines wanneer u deze in de papierversnipperaar plaatst Eigenlijk houdt het echt goed vast Ik ben hier een beetje van onder de indruk Laat me 10 pagina's proberen Ik ga niet in een hoek kijken, ik ga rechtdoor in plaats van diagonaal

Meng dingen hier een beetje Daar gaan we Hij wil hier niet weg Ik kan zien waarom 10 de limiet is, niet het doorprikken, maar het eruit halen Maar het deed wel tien pagina's

Het wilde gewoon niet zo goed komen Dat is best wel cool Eh, een pagina viel gewoon af Ah Net toen ik klaar was, viel er een pagina weg

Ik zal je een close-up tonen van hoe het eruit ziet om naar beneden te kijken terwijl ik dit niet geniet Papier komt daar binnen En daar gaat het Misschien duwen tien pagina's de limiet een beetje, maar het is eigenlijk Het is echt een cool idee Vooral, ik bedoel, ik werkte op een kantoor Ik heb een keer bij een hypotheekbedrijf gewerkt en ik moest er de hele dag door voor de dag beginnen van die documenten Dit zou toen een uitkomst zijn geweest Dus ik denk dat dit eigenlijk best cool is wat denken jullie? De enige manier om deze rietjes te testen is in een echte wereldtest, dus ik ga naar a koppel verschillende plaatsen en probeer zes verschillende maten drankjes Dus mijn eerste stop, ik ga naar Starbucks

Ik ga alle vier hun grote drankjes halen en dan naar een tankstation om te krijgen nog twee De lange thee van het bosbessenijs met limonade Een grande espresso frappuccino Venti mango dragonfruit en een trenta zwarte thee gezoet Dank je

We hebben al deze drankjes van Starbucks hier Laat me de eerste hier proberen Ik heb, dit is het grootste drankje bij Starbucks Zal het werken? Oh kijk hier eens naar Het werkt, perfecte maat

Perfecte maat Brengt het nu vloeistof in mijn mond over? Laten we eens kijken Nou, ik bedoel, ik denk dat het werkt Ik weet niet wat ik anders zou moeten zeggen Het werkt

Ow Het is een beetje raar Je moet voorzichtig zijn rond je tanden Anders dan gevaarlijk zijn als je het te snel in je mond stopt, denk ik dat het behoorlijk werkt goed Het is echter een beetje anders, drinkend door een stuk metaal

Maar ik vind het wel leuk We hebben echter nog twee drankjes te pakken, dus dat is de volgende Voor de ultieme test hebben we een grote Amerikaanse drank en een gigantische Amerikaanse drank Eens kijken of de stalen rietjes daaraan werken Oké, hier gaan we

Ik heb al deze drankjes Ik heb lang, grande, venti, trenta - waar ik al op begon te drinken Vanaf het tankstation heb ik een grote en een extra grote Kijk naar de grootte van deze dingen Laat me zien hoe deze rietjes er allemaal in passen

Ik ben echt benieuwd of het in deze past Laat me het hier zien Wauw, dat is veel stro voor dat kleine drankje Waarom noemen ze de lange is niet "lang" een slechte naam voor de kleinste Starbucks? Ik bedoel, is niet hun kleine Ik weet het niet

Ik weet zeker dat ik niet de eerste persoon ben die die vraag stelt Hier is de grande Venti We hebben trenta Nu voor de twee grote ga ik de rechte rietjes gebruiken

Het werkt En zal het hier passen, dat is de grote vraag Oh het werkte echt Probeer ze allemaal Trouwens, mijn zoon heeft een kanaal en hij en ik hebben net de nieuwe theesmaken van Starbucks besproken dus controleer dat eens

Ik zal dat hieronder koppelen Ik bedoel, het is een rietje, dat is alles Het is echt raar om al deze verschillende smaken samen te mengen Nou, als je een vriend hebt die een beetje milieubewust is, kan dit aardig zijn van een coole kous stuffer bij kerst of een cadeau-idee Ik denk echt dat het werkt, omdat ze tegenwoordig rietjes uitfaseren, misschien een investering zijn

Dit waren slechts 5 dollar voor deze zes plus de twee schoonmakers, dus ik denk dat dat ook zo is een redelijk goede deal Nogmaals, ik zal al deze producten in de onderstaande beschrijving koppelen Als je een Yeti, of een Ozark Trail, of Rocky Mountain Tumbler hebt, passen ze wel Dus ik denk dat de rvs rietjes best cool zijn Laten we nu eens kijken naar deze telefoonstandaard dat ik hem een ​​tijdje heb gebruikt

In feite zit het hier in mijn portemonnee Ik zit hier een paar dagen op dit ding Laten we kijken hoe het wordt opgehouden Voila Hier is het

Het is niet te veel erger voor slijtage Laten we het hier op een paar verschillende telefoons proberen Wat dacht je van de iPhone 6s van mijn dochter met een schattige kleine kattenbak erop Het voelt nogal dun, maar het is nog niet uit elkaar gevallen, dus we houden het bij Oké, daar gaan we

Hoe ziet dat eruit? Tot nu toe, zo goed Laten we door gaan Dit is een iPhone XS Er staat al een casus op, maar ik laat dat over en kijk hoe het gaat Ik weet niet eens zeker of dat werkt, toch? Dit specifieke geval zal misschien niet zo goed werken

Laat me de andere kant proberen Ik denk dat ik de zaak waarschijnlijk zo maar kan achterlaten Het houdt het vrij goed vast, dus het blijft Kijk hiernaar iPhone 7 Plus

En nogmaals, mijn XS Max Zou dat niet moeten doen Ik denk echt dat het behoorlijk goed standhoudt Het is de bedoeling dat je je koptelefoon er ook omheen kunt wikkelen Ik denk dat je deze notch hier gebruikt

Deze zullen niet behouden blijven als u deze meerdere keren omwikkelt Ik zou dit waarschijnlijk niet hiervoor gebruiken, omdat je het dan ook niet in je portemonnee kunt stoppen Ik weet niets van het koptelefoon-ding Het klinkt alsof het een functie is die ze er gewoon op hebben gegooid om het te laten klinken het is nuttiger dan het is, wat ze niet hoefden te doen omdat het feit dat je kunt een telefoonstandaard in je portemonnee krijgen, denk ik Ik vind dit best cool

Nogmaals, dit zou een andere zijn Dit is net als Kerstmis in juli of zoiets, omdat dit een andere is een goede kous stuffer in kersttijd voor je tech-savvy vrienden Ik garandeer je dat ze geen telefoonhouder hebben die in hun portemonnee past En het was slechts 5 dollar Ik vind het best cool

Oké laten we de Rub-A-Way stalen stuk zeep doen Ik moet een paar dingen uitproberen om te zien of dit daadwerkelijk geurtjes verwijdert Nu las ik de reacties op Amazon en sommige mensen zeiden dat ze vooraf zeep gebruikten, sommige mensen zeiden dat ze gewoon koud water gebruikten, sommige mensen zeiden dat het een paar seconden duurt, sommige mensen zeiden dat het een paar minuten duurt Ik kom erachter of het daadwerkelijk geurtjes verwijdert of niet Laten we beginnen met een mooie stinkende ui

Dat is eerst Daar gaan we Ohh Ik kan het al ruiken en ik heb er nog niets mee gedaan Daar gaan we

Ik ga mijn handen daar wrijven Eww Ik kan niet geloven dat ik dit doe Oooh Ik heb één vuile hand en één schone hand dus als ik klaar ben, kan ik echt zien of er een verschil is Daar gaan we

Het is soepel zoals ik zou verwachten Ik kan me niet voorstellen dat dit werkt De instructies zeggen gewoon om het te wrijven zoals je zou doen met elke stuk zeep Wat was dat, ongeveer 30 seconden? Nu voor de grote test Deze grote snuifproef

Ik ruik het niet echt Ik ruik de ui niet echt Dat is best goed Wauw Nee, geen uiengeur

Dat is behoorlijk indrukwekkend Ik ga nog een paar dingen proberen, maar de eerste test was een succes Rub-A-Way komt door in de koppeling tegen de uien Nou dat was verrassend succesvol Laten we nu wat knoflook proberen

Haal het hier allemaal, alsjeblieft Ik kan het knoflooksap hier voelen Whoa Ik wrijf heel erg deze knoflook in mijn rechterhand Kijk hiernaar

Knoflookbrokjes op mijn hand Laten we naar de gootsteen gaan en het doen Ik ruik naar knoflookbrood Oké, goed Ik heb nu hoge verwachtingen dat de ui het zo goed deed Er is helemaal geen geur Deze handen ruiken hetzelfde Het heeft echt geen geur

Ik zou dit niet doen als ik naar knoflook rook Ik ben onder de indruk Ik moet zeggen dat het verrassend indrukwekkend is Wauw Toen mijn zoon een klein kleuter was, liep hij de hele dag rond met een augurk, dus ik ga een augurk in mijn hand stoppen, krijg dat augurk sap helemaal daar, en kijk hoe dat gaat met de stalen zeep

Steek mijn vingers erin in het sap Dat doe ik meestal niet Waar denken jullie aan als iemand zijn vingers in het zuursel zet? Daar had ik altijd een probleem mee Het is als, "Kerel, je hebt nu je vingersap in mijn augurken" Dus laat me kijken, hier gaan we

Daar gaan we Lekker Oh, het is als kletsnat van gepekeld sap Eww Ik waste het af met water

Nog steeds sterk Mijn cameraman kneep bijna ineen toen ik augurken in mijn handen stopte Daar gaan we Laten we eens kijken Weet je wat? Er is een lichte geur van augurken

Dat was ongeveer een volledige minuut schrobben met die stalen stuk zeep Nu is het weg Het is weg Wauw, dat werkte eigenlijk best goed Zoals ik al zei, duurde het iets langer dan de andere twee, maar het werkte nog steeds

De volgende twee tests zijn niet gerelateerd aan voedsel Hoe zit het met het hanteren van een paar centen, wat geld, want geld heeft altijd dat soort metaal geur Maar kan metaalwrijf metaal ruiken? Laten we het uitzoeken met een pot munten Ik moet wat centen hebben Oké, laten we het zien

Oh Dat is een sterke dat is alsof je de hele dag op een bank aan je handen hebt gewerkt

Dat is misschien de slechtste geur die ik tot nu toe heb gehad, alleen die metaalgeur Helemaal niets Er is geen enkele geur Wauw Ik heb nog een test

Ik ga kijken of de stalen zeep daadwerkelijk een stalen geur kan verwijderen Mijn vrienden bij Weld Metals Online hebben me dit pakket gegeven om koolstalen te testen, omdat dat zal gebeuren laat een staalgeur achter op je handen Ik ga hier een tijdje mee om en kijk of dit staal dit staal kan overmeesteren Een beetje koolstofstaal voor jou op deze mooie dag Ooh

Ahh Alright Oh man, dat is ook geen goede geur Het ruikt naar staal O ja

Welk staal wint deze strijd? Heb je gewerkt? We zullen het te weten komen Ik denk dat het werkte Ik ruik niets Dat is een indrukwekkend resultaat van de stalen Rub-A-Way-zeep Ik denk dat het echt alles wat ik erover gooide behandeld, dus ik heb niets te zeggen behalve daarvoor zou het niet moeten werken, maar dat is het, en het was slechts als 7 dollar, dus het is echt zo is niet zo duur

Ik denk dat deze een verrassende hit is Ik zou nu waarschijnlijk liever tandheelkundig werk krijgen dan het volgende uur boodschappen doen Ik ben geen fan van boodschappen doen, maar ik moet deze dingen uitproberen en kijken of ze dat wel doen eigenlijk werken voor de boodschappentassen Dus ik ga daar naar toe, ik ga boodschappen doen en kijken hoe deze werken Oké, hier gaan we kijken of deze clips voor boodschappenzakken werken

Dit is voor jullie allemaal die je mannelijkheid willen tonen en zoveel mogelijk willen hebben boodschappentassen als mogelijk zoals ik en mijn broer deden We zouden altijd proberen met elkaar te concurreren om te zien wie het meeste kon dragen, nou, laten we kijk wat ik hiermee kan dragen Ze hebben hun mooie schuimhandvatten, wat heel mooi is En laten we eens kijken hoe het gaat Ik ga er ongeveer vijf op leggen

Een twee drie Ik doe er vijf elk als ik kan Aw ratten Er is een set Hier wordt je goed van

Ga snel Ik ga uiteindelijk alle tassen tegelijk dragen Daar gaan we Krijg een beetje workout onderweg daar Ja! Iets anders waar ik ook bij heb gedacht, dat is best leuk

Stel dat je je koffers moet neerleggen Ik moet de deur openen Ik hoef niet opnieuw op de handgrepen van de tas te vissen Dat is best wel cool he? Boom Ik droeg gewoon alle tassen in één keer

Dit zijn eigenlijk best cool En ze hebben de comfortabele handgrepen Ik ben een fan van de zakclips Ik denk dat ze maar 7 dollar waren Niet zo erg eigenlijk

Ik haal de non-bags die er zijn en pak deze video vervolgens in Oké, laten we een samenvatting maken van alles waar ik hier naar keek Ik weet dat het veel was We beginnen met degene die ik het minst gebruikte, de beroemde tasclip Nu heb ik het maar een keer gebruikt, maar het is een van die dingen waar het werkt of niet en in dit geval werkte het echt

Ik droeg tien zakken boodschappen, brak mijn vingers niet doormidden Ik kan iemand zien die boven woont of naar de supermarkt moet lopen, dit zou zo zijn een geweldige toevoeging aan je arsenaal Het is een leuke uitvinding, niet erg duur De moeite waard om te bekijken denk ik zeker De volgende is de nietjesvrije nietmachine, nog zo'n geweldig idee

Ik ben verrast dat dit niet langer bestond Misschien wel en ik heb er gewoon nooit van gehoord De pluspunten zouden zijn dat er geen nietjes zijn, dus er is geen vulling om je zorgen over te maken Het is goed als je documenten gaat verscheuren en ook als je concepten hebt je maakt je niet zoveel zorgen Geweldig gebruik voor die

De nadelen zijn dat het maar tien pagina's per keer doet en er een gat in de krant komt, en het houdt het niet zo goed als een metalen nietje Maar over het algemeen is dit eigenlijk een coole uitvinding Vervolgens is het de portemonnee telefoonhouder Het lijkt een beetje dun, maar het wordt opgehouden Ik heb het nu een paar dagen in mijn portefeuille en tot nu toe zo goed

Ik ga dit meenemen naar Hawaii en dus zal ik wat langer vakantie nemen Ik zal het in het vliegtuig hebben Als er iets gebeurt, bekijk dan mijn verhalen op sociale media en ik zal updates hebben als er iets is gaat daar mis, maar tot nu toe zo goed Het is slechts 5 dollar, redelijk geprijsd Ik denk dat het iets is waar veel mensen een gebruik voor zouden vinden

Vervolgens hebben we de stalen rietjes Dit is een ander ding dat ofwel zou werken of niet, maar leek het past in de meeste maatbekers die ik heb geprobeerd Het is even wennen Weinig Sla het niet op je tanden zoals ik deed

Dat is niet prettig Het enige waar ik me zorgen over maak is dat mensen ze niet goed schoonmaken, omdat je kunt krijg daar een soort gunk Dat zou niet goed zijn Terwijl ze plastic en rietjes en dergelijke uitfaseren, hebben ze er een paar bij de hand misschien een redelijk goed idee En tot slot, waarschijnlijk mijn favoriet van al deze, mijn geliefde Rub-A-Way stalen zeep

Het werkte schokkend goed Ik deed ui, augurk, knoflook, munten, metaal en er was geen enkele geurresten De reacties op Amazon, mensen zeggen dat het goed werkt voor geuren van onderarm Ik heb dat probleem niet dus ik heb het daarvoor niet getest, maar als je dat hebt probleem, wil je het misschien eens proberen En ik zie Bailey daar achteraan

Voor 7 dollar is het zeker iets dat veel mensen waarvan ik denk dat ze nuttig zouden kunnen zijn Hebben jullie een van deze producten geprobeerd? Vertel me wat je denkt in de reacties hieronder Volg alsjeblieft mijn sociale profielen voor voortgangsfoto's, video's en updates En schrijf u in voor meer productrecensies van mij, James White, met Freakin 'Reviews Dus Billy en Anthony, welke van deze producten zouden jullie kiezen, huh? Ze zeggen niet

Ik vraag me af welke ze zouden kiezen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten