Kitchen Gadget Testing #45

- Ah! Åh, jeg er min bum Urgh

IH, du godeste (optimistisk musik) Hej alle sammen, håber du har det godt Velkommen til køkken gadget test nummer 45 ♪ Køkken gadget testning 45 ♪ Ja, hvilket betyder, at jeg har lavet 44 episoder før du kan bruge det ordsprog Ja

Vær altid opmærksom på, før du kommenterer Nedenfor kan nogle af disse hjælpe folk med handicap og er virkelig nyttige gadget Nej dette er ikke rigtig en gadget, tjek dette ud Dette kaldes Caddy Sink Tidy, som er fantastisk fordi som jer sikkert har set i videoer her Især når jeg har tendens til at filme vasken, Jeg har tendens til bare at have ting tilbage her på siden Opvaskemaskinen og den blå klud på siden

Vi har ikke noget problem med det, men med denne caddy tror jeg, vi kan organisere det og sjovt, så hvis det virkelig er noget godt Jeg har ikke rigtig fået mulighed for at teste det, hvis du bare ser det i fremtidige videoer du ved, det er ret godt Så ja det hedder The Caddy, så det er lidt lignende Din køkkenassistent, som en assistent på en golfbane, det er hvad en caddy er Jeg ved faktisk ikke hvad definitionen er af hvad betydningen af ​​ordet caddy er - [Siri] En lille opbevaringsbeholder, typisk en med divisioner

- Okay, det vidste jeg aldrig, så den faktiske betydning af en caddy, glem golf, er stort set hvad dette er Dette er dybest set det, så det er en caddy plastik opbevaring system, du har lidt standy ting der Du har en lille bøjle Faktisk vil jeg forsøge at replikere, Dette er vores ægte opvaskemaskine Se, det har en lille smule splittede ender, sandsynligvis nødt til at få en ny snart

Det slots derinde og vaskevæsken går ind der Og så købte jeg faktisk svampe, Jeg er så begejstret, det sidder derinde så det har en læbe på den, noget vand vil overskydende ind der Du kan sidde her der Åh skal få det til at se det samme, på hovedet sådan, meget fint Det er blimmin fantastisk

(griner) Så lad det være det øjeblik, vi dør The Caddy (engelske musik) Åh se på det, det er fantastisk Fru Barry bliver rigtig dyrebar om alt dette så jeg har en fornemmelse, hun sandsynligvis ikke vil lide det faktum, at sæbe er nu op på hylden Bare hold øje med fremtidige videoer Du ved hvad jeg tænker lige nu, Jeg tænker, hvis der kun var en vej at bage chokolade brownies, så de kommer ud og du behøver ikke at skære dem, og de er individuelt skåret til lige store portioner

Dette ses som set på tv-produkt Okay, lad os ikke bekymre os endnu, hold dig til det Dette er den perfekte Brownie Set, ligesom i som set på tv hvor de chuck i en bonus ting, Jeg har en gooey chewy opskrift guide, hvilket vi selvfølgelig ikke vil bruge Vi bruger nogle Cretty Bocker-blandinger, men jeg har også plus 10 dekorative stencils Og jeg beder dig ikke, sådan kom det

Så du ser, hvor bøjet den boks er, og smadret til bit Det var ligesom leveringsdriveren var ligesom, ja, har en dårlig dag Det føles meget let, føler ikke meget mmm og dyrt Og også for størrelsen af ​​kassen jeg havde forventet det er enormt, der går vi Hey-ho, du har bemærket, at de begynder at gøre det med morgenmadsprodukter i øjeblikket også

Kassen er massiv, og de går i familiepakke på den, og du tager faktisk posen ud af boksen til højre, gør det, hvis en af ​​jer faktisk ser det så godt, send mig et billede på Twitter, jeg vil retweet det Og bogstaveligt talt, siger dette er kornet, du tager din taske ud, og endda i tasken kornet starter der nede, det er mentalt Dette er netværket Jeg kan godt lide det faktum, at det har disse håndtag på det, sådan er det godt Det sidder derind, så vi går woo

Lyden vil være valgfri, woo Du bruger aldrig en kniv til at skære brownies igen Det er ikke rigtigt, det er ikke sandt er det overhovedet, vil jeg bruge en kniv til at skære brownies Jeg må aldrig bruge det igen Den perfekte brownie serveringsbakke bliver den sødeste fest servering bakke

Så dette er bogstaveligt talt en bakke til at tjene det på i slutningen, det er det Faktisk virkelig, virkelig skuffet at min gooey chewy opskrift guide og de dekorative stencils synes ikke at være her Det er de ikke Så dette er bare en grundlæggende pakke af brownie mix, Jeg skal gøre dobbelt mængden lige i tilfælde fordi jeg altid kan lave ekstra brownies Så det er bare vand, olie og æg

Okay, jeg forvarmer min ovn til 160c fan, 180c, gas mærke fire Skub batteren ind Så vi tager denne bit, det er ret stiv, tryk dette ned, åh wow, det er fantastisk Jeg vil gerne gøre det igen bare for at vise dig hvor sej det så ud Se, så det er sådan sådan, og da jeg lægger det ned, se, se, se

Ah! (griner) Hvad tror vi, vil det fungere? Ikke sikker, strålende, tak Det har kun været omkring et par minutter i ovnen, Jeg har allerede lugt, væften af ​​bagt brownies i køkkenet er jeg ikke sur over det Så selvom det bager væk, lad os gøre lidt quirky man skal vi Åh tak Dette, (griner), jeg ved ikke, hvad dette er

Kan du se det, det hedder Heart De Range Cook Jeg tror, ​​det er fra Kina Brug mikrobølgeovn til at lave søde hjerteformede stegte æg Så simpelthen at lave stegte æg Er der noget godt, (griner) Åh min skat, ser du dette

Jeg troede, det var en slags genbrugstegn men der står der noget godt at ske, med et udråbstegn, ikke et spørgsmålstegn Er der noget godt at ske! Smad en æg shell, strålende, sætte indholdet i hver hjerteformet bakke separat, så det er en hjerteformet mikrobølgeovn stegt æg maker ting Dæk skibets kappe, sving knappen, vink, på beholderen og sæt ventilationshullet i åben stilling Før opvarmning skal du bruge et tandstikker til at slå nogle små huller i æggeblommen det ville undgå brud af æg, faktisk er der faktisk meget nyttige tips om, at dette er retfærdigt Okay, stop med at sprænge rundt, lad os springe på

Okay, der går du, så vi har vores hjerte former der for de fire æggede æg holster virkelig, og så skal dette være dit låg, og det er som et ventilationshul, okay ja Så du kan se det har et lille hul i toppen og du gør det okay, bare for at lade det dampe ind, eller damp ud Æg i og så smager vi æggerne Jeg har ikke set dette i et stykke tid, mine æg har fjer på dem Bare for at minde dig om, at de er kommet fra en kyllingebom

Der går vi godt, vi har to gode æggeblommer, og to beskadigede Så vi sætter nogle huller i disse, det giver mig ikke mening, men ved at bryde det, få små huller derinde, okay lad os gøre to og to, eller fire, dette er en sweetcorn holder Tilsyneladende ved at gøre hullerne i den det vil stoppe med at bryde Mit ventilationshul svinges åbent, to og et halvt minut Okay, så det har været to minutter

Åh min skat, jeg elsker hvordan det ligner et stort æg også Der er nu en interessant duft i køkkenet, en kombination af duften af ​​brownies og æg Min ven at jeg spiller tennis med i en dobbelt tennis liga her i Somerset har han en æg sandwich før hvert spil, Det er et ritual, og jeg får ofte duften af ​​det under spillene Tak, Zack Aye, aye, aye, aye, aye

Ah Okay, (griner) okay Jeg tror, ​​at disse er færdige Skal bare finde ud af, hvordan man får det ud Åh, lad mig komme under det, kom igen

(griner) Se på det, ja Forestil dig, at der ikke er nogen bedre måde at sige, at jeg elsker dig derefter med et stegt, mikrobølgefrit, hjerteæg Der går vi, vi kan også se hullerne der (griner) Det er ret smart, så lad os gå til en af ​​dem at vi splittede, da vi hældte det ind, og at æggeblommen er varm, men også ret solid og kogte igennem Wow det lugter fantastisk

Det er okay, men det er kogt Okay, men disse her, der ikke brød, Jeg har et lille glimt af håb her Åh nej, (griner), det så så blankt og løbende ud på toppen sådan, nej nej Det er bestemt, jeg mener, min wattage er ret lav på min mikrobølgeovn, så det har også lige helt fast op æggeblommen, som jeg ikke kan lide hårdt kogt æg sådan Jeg kan godt lide en dejlig løbende æggeblomme du kender Det virker

(ovnen piper) Brownies, ow, åh! Åh min skat, se på det Så normalt når jeg får noget ud af ovnen Jeg ville komme ud af min fleksible trivet, som var fra en gadget video for et stykke tid siden, som er fantastisk, men jeg behøver ikke at gøre det Fordi jeg har min ting Jeg har den perfekte brownie servering bakke, som bliver den sødeste festbetjeningsbakke Ja det er det

Så jeg har det, jeg ved ikke, om jeg stoler på det Og det er det, der bare sådan Så jeg skal lade disse køle ned, lukker min ovn, fordi det slipper ud meget varme, og det bliver meget varmt herinde, og vi laver en anden gadget En af de mest populære ting jeg bliver spurgt om er, åh min gosh min bum Åbning, ikke min bum nr

Ting der kan hjælpe folk med at åbne dåser og dåser, en række forskellige ting Nu til dato er min favorit en den der gjorde det automatisk for os Den ene var lidt dyrere, og de gør andre variationer, som jeg har belastninger ovenpå Det har også batterier, så det er sådan sådan, Det kan ikke være så praktisk for folk bare for at få noget måske sådan her i din skuffe Når du får en ring pull ting, er der faktisk nogle hacks, du kan bruge en standard dåseåbner og den har det

Bare med mig, jeg kan se om jeg kan gøre det Ja, jeg så det den anden dag, så denne smule på en standard dåseåbner har fået en lille hak, at du rent faktisk kan gør det med forresten Hvilken slags gør denne gadget overflødig Ideel til mennesker, der lider af gigt Stort håndtag er ideelt til brugere med dårlig greb, lille indsats kræves, enkel betjening

Så naturligvis fordi det er længere sådan, den er designet til det formål Du får gearing, og det er slags ribbet, den har fat i det Okay, så først vil jeg kunne komme ind der, Åh, vi går, jeg er i, det er cool Jeg ville sige den slags, at endda få nogen form for løft på det, nogle mennesker ville kæmpe med det Så det går ind, og så vi

Åh wow, vi går sådan, og så går vi den anden vej antager jeg Huh! Kan du få det hele af Urgh (griner) Jeg har lige bagt bønner over mig Og hætterne flyver væk

Jeg har bønner på skabet Det er okay, fordi jeg kan gå sådan her Jeg har to andre dåser her, så lad os bare have et løb Damer og herrer dette er den britiske bagt tin åbning off ting Vi tager det tid

Vi starter med den normale tinåbner, okay Klar, parat, start (bouncy blues musik) 13,2 sekunder for at åbne en standard tin med denne tinåbner, det er hurtigere end den elektriske automatiske, men ikke så cool Og du ved hvad, første gang jeg gjorde dette forkert alligevel Du behøver ikke at spinde den rundt, du gør bare det fra den ene side sådan

Du er klar, gå Åh gud Fem sekunder Det er 13 sekunder, så det er otte sekunder mere af dit liv, at du ikke åbner dåser af bønner Hvor sej var det

Jeg behøvede ikke at tage det, det er slukket Jeg behøvede ikke at tage det af, det er der Jeg synes det er fantastisk, så folk der har gigt og ting som det, kæmper for at åbne, dette er virkelig sejt og det er virkelig rigtig billigt Denne næste kaldes Topster Det er dybest set en mælkehætter

Passer til den mest plastikmælkflaske med genanvendelig, nem at bruge og eliminerer dryp med større kontrol Så du erstatter låget på din mælkflaske eller din hætte, primært plastik, med en hældning I UK plastik mælk flasker, meget, meget almindelig faktisk, som vi fandt ud af med hacks videoen, med karton af mælk, meget svært at få kartoner i disse dage, men jeg tager bare min mælk og jeg hælder det sådan, selvfølgelig er denne smule forseglingen, der går, men så, og du sætter det der, og du holder det tilbage i dit køleskab Mm, mælk Så vi spiller nu, jeg vil have mere mælk

Vi tager mit låg ud, åh, jeg har glemt, jeg har mistet låget Jeg kan ikke tro det, men jeg har min Topster Så det går ind, min gummitætning er derinde Det går ned og vi, det er en dejlig tæt forsegling Så lad os prøve det

Okay, der er lidt spild der Kunne være brugerfejl Men for at være retfærdig, ja der går vi, det er godt Så det er der, der er ret godt Men så kan du åbne den som denne

Det er som en yver Det er udderly latterligt Ja, det er ret godt IH, du godeste Vi skal afslutte ved at spinde en salat om et øjeblik, men til salaten vil vi måske skære nogle grøntsager, og du har måske en stump kniv

Det er her, det kommer ind, det er den bayerske kant Dette er slet ikke på engelsk Hvad der stod ud for mig på videoen, blev de sagt at denne ting er så god til at skærpe ting at du faktisk kan skærpe et kreditkort, eller hvad som helst kort og skære ting med det Jeg må prøve det (plastik knirkende) Ooh, jeg elsker den støj

Så vi skal lægge det igennem og det kommer til at sortere, jeg ved det ikke slags lignende har sammentrækninger Undskyld damer, men det er det, det vil gøre, den kommer til at finde den perfekte snit på den Så vi holder det her inde, Jeg vil forsøge at gøre det i en vinkel, så jeg forbliver sikker Jeg skubber dette ind, (knivslibning) ooh, hørte du det, det lød ubehageligt Åh, det er godt

Det er faktisk skarpere Okay cool Okay, så lad os starte med noget godt som en courgette Ja, det føles godt Åh wow, ja det er meget godt

Det føles, du ved, det er skarpt, fordi det er meget præcis på skæret, det bøjer ikke, det går lige igennem Åh ja, jeg kommer bare, det er en meget grundlæggende kniv Jeg skal vise dig, der er nogle knive på Amazon at jeg købte kaldet Zelite Infinity knive, mange mennesker spurgte mig om det Du ved, at der er godt, når de kommer ind en hel slags samurai sværdpose, men det her er bare, det er bare så skarpt Derfor holder jeg det i skabet, væk fra børnene

Åh min skat, jeg tror jeg har fundet min perfekte kombinationsboks Denne ting er dog aggressiv Wow (nys) Se, det er så godt, det er disse De betaler ikke engang mig for at sige, at de er

(skrig) Men det vigtigste, grunden til, at jeg har den ting, Jeg kan godt lide min anden, det er ret stort at gå i skuffen Du kan skarpe kort på den Åh rigtigt ja, det er udløbet Fik et RAC nedbrud kort fra ni år siden Det kan måske overraske dig, jeg har aldrig prøvet at skære noget med et kort alligevel

Så lad os bare prøve det Jeg mener se, du kan faktisk gøre det, rigtigt Ja, jeg mener, det er Emily Blunt, men, det er da det kommer ind Højre lad os skærpe det på denne måde Det er ikke en kniv, det er ikke en kniv

Men det er meget bedre, det er næsten blevet noget friktion på det eller noget bid En smule skarphed, det virker (griner) Okay, så hvis du er MacGyver eller Bear Grylls, eller hvem du er midt i himlen, men du har din bayerske kant i din pakke med din vandflaske, det er det, og et bankkort, og du finder en tomat Du kunne teknisk skære en tomat og en courgette En gulerod, (gasps), se på det

(griner) Den sidste gadget i dag er en saladspinner Jeg tror ikke, jeg har nogensinde spundet salat før, men du burde Denne ene en legitim salat spinner, at du går sådan med Hvis vi kun havde en bunke grøntsager rundt om hjørnet der der var blevet skåret med betalingskort Nice lille låg, lidt emballage, du har din reden ting, du lægger din salat i, meget fint

Ikke kun er det ret kompakt, det låser på plads ret pænt, der er en smule stop-knap, og når du ser en stor knap, der siger stop du skal trykke på den, ligesom knappen Det siger ikke, du er ligesom Whoop, hej, undskyld (griner) Det har reelle bremser på det, jeg elsker det, Jeg vidste ikke saladspindere har bremser på det, måske er dette unikt for denne Lad os spinde nogle salat (bouncy blues musik) Bare vænne sig til det nu

Gonna bruge generiske slags bistro salat ting at du kommer fra supermarkedet Og lige er der et glas vand med lidt olivenolie øverst kan du måske kun se toppen lag der, og også dette er nogle rødvin eddike, og jeg sætter det derinde Så nogle smag, lidt fugt, se, jeg bliver spændt, jeg har aldrig spundet en salat Få det ind, det eneste jeg ikke får lige nu er en måde at låse den på plads Det ville være rigtig godt lige nu

Okay, så lad os spinde en salat Åh min Gud, whoops Lad os gøre noget rollespil, jeg ved, at jeg spinder min salat men så skal jeg nyser Stopper det (nys) Ja, det er den eneste grund til, at jeg tror du ville have brug for bremsen på den, men det virker

Åben sesam Jeg elsker det, se, det er alt blevet skubbet ligesom fairground turen (Hyl) Og det er alt godt og friskt og skarpt, og ingredienserne blandes, og jeg har den rigtig risikable olieagtige eddike dressing at jeg lige bød, alle spredte derhen Og peberen, det er rart, jeg kan godt lide det meget Det er virkelig sejt

Bare om at prøve disse brownies nu, men som sagt i starten af ​​videoen hvis du har gået glip af nogen af ​​de gadget videoer jeg stærkt anbefale ligesom mange andre mennesker går tilbage til nummer et og se resten af ​​afspilningslisten, få fuld på Barathon Der er også individuelle gadgetvideoer, ligesom rygeren jeg gjorde i sidste uge, plus 1500 andre videoer her på kanalen Så hvis du prøver og opskrifter, tag mig mig i dine forsøg Hvis du kender nogen, som du tror, ​​vil gerne have videoerne gør mig en tjeneste og fortæl dem om kanalen, og abonner hvis du ikke allerede har og det handler om jer Jeg tror jeg skulle spise lidt brownie nu

Skal vi se, om vi kan få det ud Åh min skat, de er gooey (griner) Se, jeg kan tage hele partiet ud sådan Um, okay nogle af dem falder af og nogle af dem er ikke Okay her, vi går, åh nej, kom nu

De er okay, når du får dem ud Kig på det, okay Hvad der sker er, fordi det her er ganske gooey mix, hvor de er quire fudgy, de holder sig til de faktiske sider, så jeg ville sprøjte det med olie næste gang, det er ikke helt non-stick men Måske snap dem bare sådan ud, den slags værker Ja

Brownies Håber du nyder videoen, og håber du fandt nogle nyttige gadgets Del det med nogen, som du synes det kan være nyttigt for dem Mm, og jeg ses næste gang farvel ♪ Tjek dit niveau afspiller ♪ ♪ Uanset hvad din stil ♪ ♪ Køkkenet til mig ♪ ♪ Simons overskæg, goatee, måske alle tre ♪ - Okay

- Hej - Du er kommet hjem til frokost - Ja, og jeg vasker op - [Barry] Og jeg kommer ned og du vasker op Er der grund til dette? - Jeg vil prøve det her

- [Barry] Den caddy, er du seriøs, kan du lide det? - Jeg kan godt lide det, tak jeg - [Barry] Okay, du vil ikke spise frokost da på din frokostpause - Jeg vil om et øjeblik - [Barry] Må bare bruge caddyen først

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten