Xiaomi Mi 9T UNBOXING - The Redmi K20 is going Global!

- Hoe gaat het, jongens, Saf hier op SuperSaf TV en we hebben hier een heel speciaal pakket vandaag Deze keer is het van Xiaomi en hierbinnen we hebben een apparaat dat zeer, zeer concurrerend is en het is een apparaat dat ik niet echt heb gezien veel eerder op YouTube gedekt

Laten we verder gaan en het bekijken En natuurlijk is het de Xiaomi Mi 9T, Ik geloof dat dit in sommige regio's wordt gebrandmerkt als de Redmi K20, niet de K20 Pro die dat wel is het apparaat krijgt veel aandacht Dit komt echter goedkoper uit dan in de K20 Pro en het is ook beschikbaar op de Europese markt, de K20 Pro is dat niet, je zou het moeten laten bezorgen en dan met de verzendkosten en de gewoonten en alles dat gaat de prijs verhogen De Mi 9T gaat eigenlijk worden verkocht voor ongeveer 329 euro, wat minder is dan 300 pond En wat je krijgt voor dat pakket is zeer indrukwekkend

Laten we het bekijken De doos is nu heel schoon, we hebben net een foto van de Mi 9T hier aan de voorkant en alles is gewoon zwart en dit is gewoon alles verzegeld dus laten we van het plastic af Het is een erg strakke doos En hier is het Nu zetten we het apparaat even opzij terwijl we zien wat er nog meer in de doos zit

Dus je hebt wat papierwerk, je hebt een USB Type-A naar USB Type-C kabel, je hebt een snelle oplader van 18 watt, zo snel opladen wordt ondersteund, een behuizing van hard plastic en een simkaart We hebben enkele van de belangrijkste functies vermeld op de schermbeschermer maar we gaan die natuurlijk in meer detail bekijken Net op de tafel geland Wat een mislukking Dat is inderdaad heel gaaf

Nu als je de K20 en de K20 Pro al hebt gezien dan geloof ik dat dit een zeer vergelijkbaar 3D-glasontwerp is Ziet er super cool uit Laten we nu eens een kijkje nemen in de Mi 9T en het eerste dat opvalt, is dit display Dit is een AMOLED-display van 6,39 inch Laat me dat herhalen, AMOLED, geen LCD

Meestal kiezen fabrikanten voor deze prijs voor LCD omdat het goedkoper is, maar we hebben een full HD Plus AMOLED-display hier en ik moet zeggen dat het echt heel erg goed is We hebben ook minimale randen zonder inkeping, geen uitsparing, en dat komt omdat we een pop-upcamera hebben Dus als ik nu naar de camera ga Alsjeblieft, het is gewoon opgedoken En het licht ook op

Licht het op? Ja, het licht ook op, dat is best gaaf De camera aan de voorzijde is 20 megapixels met een diafragma van f 2,2 en als we naar achteren gaan je ziet een driedubbele achterwaarts gerichte camera-instelling Dus we hebben een primaire 48 megapixelcamera met een f 175 diafragma Dit heeft nu een Sony IMX582-sensor, niet de 586 die we op veel vlaggenschipapparaten zien

En dan hebben we een 13 megapixel ultrabrede camera met een f 2,4 diafragma, dit heeft een beeldhoek van ongeveer 125 graden En tot slot hebben we een telephoto-camera met acht megapixels met een f 2,4 diafragma Nu moet ik nogmaals benadrukken, bij deze prijs onder 300 pond, we krijgen een driedubbele achterwaarts gerichte camera-instelling En een van deze camera's is daar niet een van twee megapixelcamera's die we gewoonlijk zien voor dieptegegevens, nee, we krijgen drie afzonderlijke camera's die je de drie verschillende brandpuntsafstanden zal geven die veel van de vlaggenschepen die de moeite waard zijn misschien drie, vier keer de prijs hiervan bieden momenteel aan Nu natuurlijk, in termen van kwaliteit Ik ga hier wat meer tijd mee doorbrengen en het zal interessant zijn om te zien hoe deze sensor zich verhoudt naar enkele van de vlaggenschip-sensoren die er zijn

Maar toch op deze prijs die drievoudige camera-opstelling hebben is absoluut behoorlijk indrukwekkend Laten we het nu hebben over de internals, dit wordt mogelijk gemaakt door de Qualcomm Snapdragon 730-chipset, niet de 855 zoals de Redmi K20 Pro is dus dat is een gebied dat je niet gaat krijgen die maximale prestatie maar de 730 is absoluut een zeer capabele chipset En je krijgt zes gigabytes RAM met 64, 128 gigabyte opslag Kijk nu langs de zijkanten van de telefoon aan de rechterkant hebben we een aan / uit-knop wat gekleurd is, dat vind ik leuk, en dan hebben we een volumeknop Niets aan de linkerkant

Op de top hebben we een 3,5 mm-aansluiting die geweldig is en onderaan hebben we een USB Type-C ingang, een enkele onderste afvuurluidspreker, evenals de simkaartlade Nu heb je ondersteuning voor twee simkaarten nu staat er een vingerafdrukscanner op het scherm dat lijkt goed te werken Het is niet zo snel als sommige van de andere Ik heb het in mijn korte test hier geprobeerd dus je moet wel een beetje op je duim laten zitten voor een beetje langer maar ik moet gewoon blijven terugkomen voor die prijs, het is gek wat je krijgt voor deze prijs Voor de batterij heb je een 4000 mAh batterij dus dat is behoorlijk groot en zou je zonder problemen door de dag moeten helpen en dan krijg je die 18 watt snellader ook uit de doos

Voor software heb je Android Pie met de MIUI-skin Dus dat is de Xiaomi Mi 9T of de Redmi K20 afhankelijk van uw regio en dit zal nu beschikbaar zijn in Europa voor deze zeer concurrerende prijs en ik moet zeggen in termen van mijn eerste indrukken voor wat je krijgt voor deze prijs het is absoluut behoorlijk indrukwekkend Deze video wordt op geen enkele manier gesponsord door Xiaomi, Ik ben dit aan het controleren en ik moet zeggen, Xiaomi probeert echt dingen op de markt te schudden en ik denk dat ze het hier heel goed mee doen Ik vraag me af of ze de Mi 9T Pro zullen hebben wat het Redmi K 20 Pro-equivalent zou zijn hier op de Europese markt Ik weet het niet zeker, maar wanneer dat komt Ik zal het zeker controleren

Als er nog iets is waarvan je wilt dat ik het cover met de Xiaomi Mi 9T laat dat dan zeker los in de reacties hieronder en als je een verdere dekking wilt zien van deze en vele andere apparaten meld je dan zeker aan, druk op dat belpictogram zodat je geen verdere dekking mist Ik doe al de duimen omhoog omdat als je deze video leuk vond en het nuttig vond druk dan op die duimen omhoog knop voor mij Dit is Saf op SuperSaf TV en ik zie je de volgende keer (elektronische muziek)

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten