Canon EOS R VS. 5D Mark iii: Photography Camera Review

Film jam Dus vandaag testen we de Canon EOS R versus de 5d Mark iii Twee legendes van fotografie gaan tegen elkaar op explosie Dus we hebben model Mel Marie hier, ik ben in Litewave Studios, ik ben Mel Marie en ik heb met Chris geschoten wat is er nu twee keer? Ja

Vanuit België opgegroeid in de Poconos en ik werk in een dansstudio Dus als je met mij fotografeert Ik ga dansen en kan een gewoon gezicht niet houden voor ik het ben Altijd Ik was 18, ik wilde een beetje rebelleren en ik was zoals mama dat je niet van tatoeages houdt? Raad eens Ik ga het halen? Tatoeages Eerst zullen we zien wat de EOS R kan doen op het strand bij zonsondergang We hebben drie van mijn favoriete lenzen, de 50 mm 1

2, de 85 mm 12 en de 135 F / 2 We gaan fotograferen met de Profoto b1x-flitsers en de 2x3 Profoto-softbox Laten we nu kijken wat deze lenzen kunnen doen op de EOS R Dit is de 50 mm 1

2 Dit is de 85 12 En de 135 mm F / 2 Ik vind het leuk om op de EOS R te fotograferen

Het was niet zo snel als de Canon 5d Mark iii voor mij, Maar een deel daarvan is misschien dat ik minder vertrouwd ben met de menu's en het systeem van de EOS R Nu de foto's in de zoeker verschijnen terwijl ik aan het fotograferen was, was ik een beetje afgeleid van de EOS R Ik kon die functie in de menu's uitschakelen Ik heb ook gemerkt op de EOS R Ik heb hier per ongeluk de bedieningsbalk aangeraakt en de bedieningsring terwijl ik aan het schieten was en de instellingen per ongeluk aanpassen Uiteindelijk heb ik de aanraakfuncties op de EOS R uitgeschakeld Dus ik hoefde me geen zorgen te maken om ze aan te raken terwijl ik aan het fotograferen was Ik had ook het gevoel dat ik niet zoveel van een groove-opname op de EOS R kon maken als ik kon op de 5d Mark III De autofocus zou soms in de war raken of ik zou op het touchscreen friberen en een van mijn instellingen uitschakelen Ik heb het gevoel dat ik voorzichtiger moest zijn met wat ik aan het doen was en dat heeft me afgeleid van schieten en de zone in geraken Ik vond het echt leuk om op de EOS R te fotograferen

Het voelde alsof het een heel nieuwe manier van fotograferen was en ik denk dat ik gewoon wat meer oefening nodig heb om comfortabel te zijn bij sommige instellingen Autofocus tussen de twee camera's is interessant Het kost wat tijd om te wennen aan de autofocus-tracking op de EOS R Maar als je er eenmaal aan gewend bent, en je vertrouwt het, is het vrij nauwkeurig en snel Voor sommige opstellingen op de EOS R Ik gebruik ook de autofocus met één punt, waar je de achterkant van het scherm kunt aanraken en je autofocuspunten kunt aanpassen Dit is een functie Ik hou erg van maar het is gemakkelijk om te glippen en een van die punten van focus te verplaatsen, maar hoe meer ik ermee schoot, hoe bekender het werd toen ik terugging naar mijn Canon 5d Mark iii De kleine joystick om de scherpstelpunten aan te passen, voelde zeker langzamer aan en je hebt veel minder punten om je autofocus te selecteren We gingen naar het strand waar we wat foto's maakten, nu zijn we in de studio Vervolgens hebben we de mistmachine Ik ben daar super enthousiast over, omdat ik nog nooit een mistmachine heb gebruikt Het ziet er misschien gek uit kan je gewoon in de mist bedekken en we zien je niet, maar ik hoop dat het zoiets is Voegt toe als een coole textuur aan de scène Nu wilden we ook meer doen aan een pixelpixelvergelijking van de 5d Mark iii versus de Canon EOS R Daarom hebben we bij elke camera een foto gemaakt met dezelfde lens, dezelfde belichting en dezelfde basishouding Dit is de EOS R En hier is de 5d Mark iii Ik heb het gevoel dat de EOS R een uitstekende metacamera is voor mijn 5d Mark iii Maar ik zou het niet willen ruilen voor de 5d Mark iii Ik heb het gevoel dat de EOS R een aantal beperkingen heeft die hem tegenhouden Terwijl de traditionele DSLR-stijl voor mij nog steeds de beste en snelste manier is om te fotograferen Vergeet niet je te abonneren op filmstoornissen op YouTube Dus, hoe denk je dat

stop! Alsof we het als een Jaws-scène willen doen en wat haaien willen pakken

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten