Blind Taste Test: Apple vs Onion

- Ow! (lacht) Ow! Nou, je ziet er goed uit (lacht luid) - Oh (piep)

(vrolijke, energieke muziek) - Vandaag gaan we blind smaaktesten doen wat eten om te zien of we kunnen raden wat het is - Gaan we geblinddoekt worden? - We zullen geblinddoekt worden (lacht) - Waarom? - Oh (piep) Ik ben vergeten waarvoor ik me heb aangemeld (Lacht) - Ik weet niet waarom ik me aanmeld voor deze video's

- Oh - Ik ben zo bang - Oké, oké, oké Wacht, wat is dit? Neusklem ?! - [Merle] Ow! Ow Nou, je ziet er goed uit

(lacht luid) Oh (piep) - [Producer] Oké Kunnen jullie momenteel zien of ruiken? - Nee - Zei je iets? (giechelend) - Ze kan het niet eens horen (lacht luid) (upbeat muziek) (Kokhalzen) - Ga je ons voeden? - [Producer] Nee, we geven u alleen de vorken

- Oke - Oke - Dus je laat me gewoon hier gaan zitten met een boogery-nose? Kopiëren - Oke - Het is zwaar

- Oke - Dit is absoluut een appel - Oke - Het is een appel! - Oh wacht, ben je al weg geweest? - Mijn excuses - Oh

- Ik denk dat het een appel is (krakend luid) - Ja - Oké? - Ja - Het is raar Ik kan de zoetheid op mijn tong voelen maar ik kan het niet proeven

- Hoe moet ik tegelijkertijd ademen en eten? - Ja, dit is oneerlijk - Ik ga met een mooie, rode appel - Oke Ik denk nog steeds dat het groen is - Hoe eet je dat nog steeds? - Ik heb plezier

- Oh (Lacht) - Ik weet niet zeker of dat een appel was, maar ik proefde appelschil En er komen boogers uit mijn neus als ik spreek! Laten we dit afmaken (vrolijke muziek) - Laten we cheers proberen - Oke wacht

- Klaar? Een twee drie! - Hallo! (Lacht) (zucht) - Oké - Wat de (piep)? - Whoa - Dit is een andere appel! - Ik weet - Het is scherp - Die was best wel lief voor mij (Lacht) - Ik heb het gevoel dat dit een andere appel is? - Nee, het is een truc

- Het is een valstrik? - Uh Huh - Waarom? Waarom? Waarom denk je dat het een - Ik weet het niet, ik weet het niet

Ik kan niet ademen Het is waarschijnlijk een soort groente Yo, ik voel de boogers druipend naar mijn mond als (lachend) Begrijp me alsjeblieft niet van dichtbij - Wacht, hebben we hetzelfde? - Oh - Of hebben we elk een eigen ding? - Zijn ze hetzelfde? - Wacht nee! Ze zeiden dat er maar twee items zijn Dus er zijn zes gerechten, dus dit moet zijn als een andere appel? - Oh - Oh

- Okee - Ja Het voelt als kleine stoten op de achterkant van mijn tong Sour - Wat? - Taart

(lacht) - Wat doet het met jou? - Kleine teeny stoten op de rug op mijn tong - De appel slaat je? Dat is niet goed Je zou allergisch kunnen zijn voor appels (vrolijke muziek) - Ik wed dat dit nog een appel is! - Oke - Ik heb ongelijk en ik zal pissig zijn wanneer ik de video zie

- Oké, laten we nog een keer juichen - Nog een appel Waar ben jij? Wacht even - Ik heb het die tijd niet gehoord Ik heb de appel niet gehoord

- Ha ha! - Cheers! - Ow (Lacht) Wacht - Ben je net een tand kwijt? - Oh Jezus, wat is dit? - Ik heb net moeite om te ademen als ik voel dat het is, oh God - Dit is een ui! Ik weet het! En het viel (lacht) Is het daar? - Ik denk dat je gelijk hebt

(lacht) Omdat dit een ui is Zoals al kan ik het niet echt proeven, Ik voelde me een beetje prikkelend terwijl ik het aan het eten was - Het is weg! - Oh mijn God, ik huil! - Dat is de ui (lacht) Het is de ui die je aan het huilen maakt - Mijn neus huilt en mijn ogen huilen

- Ja - Ew Is het een raap? Weet je zeker dat het geen knol is? - Ik moet stoppen met Buzzfeed-video's dat maakt me onaantrekkelijk - Oke - Oke

- Proost nogmaals - Wacht, waar ben je? Er Gelukt (Lacht) - Oh God, het wordt weer een ui, toch? - Het is weer een appel - Oh godzijdank is het een appel

Alsof ik geen andere ui wil eten - Het was een appel! - Oh, Halleluja Wauw Ik heb nooit van appels gehouden Ik doe het nu

Ik besef dat ik helemaal niets van appels weet - Appels zijn geweldig Ze zijn er in veel verschillende kleuren (Stoten) - Wacht, dus dit is appel nummer drie! Dus we hebben nog twee borden met uien over I denk

Ah Snot overal - Ja, feiten - Weet je, ik zou echt boos zijn als het geen appel was (Lacht) - Wat denk je nog dat het zou kunnen zijn? - Ik weet het niet, maar ik voel me alsof mensen houden van tricks spelen

- Oke Ik gok ui op deze (Lacht) - Ben je aan het eten? - Nee ik wachtte op jou om me te vrolijken (lacht) - Oh, het spijt me! (spreken met de mond vol) - Het is goed - Nee, nu moeten we juichen! - Wacht, heb je niet alleen de jouwe gegeten? - Nee nee! - Wacht, je hebt de jouwe in je mond gestopt en toen heb je de mijne gejuicht! - Ik heb het echter niet gebeten

Ik heb er niet op gebeten - Dat telt nog steeds! - Het telt niet Juicht mij! - Oh, ik weet het niet - Waar ben jij? (Lacht) - Ui - Het is de textuur

- Ja! Het is de textuur - En er is een rare uienvel dat gebeurt aan de binnenkant van de ui Ik hou van uien maar - - Rauw? (Lacht) - Ik heb geen zin om dit nu op te eten Kijk ook niet naar mijn neus, mensen - Okee

Laten we bijten - Oke Ui tijd (hard knarsen) Jazeker - Oh God

Het is een vedalia - Wat? - Vedalia-ui - Is dat hoe het wordt genoemd? - Ik denk dat het - Dus je kent uien (lacht) En ik ken appels

- Oh daar zijn we Wedstrijd gemaakt in de hemel - Hallo! - Oke Dat was beslist een ui Ui zeker

(Vrolijke muziek) - Ik moet zeggen, ik denk dat we dit vastspijkeren appel of ui uitdaging op dit moment - Wij zijn Wij zijn - [producent] Wacht even, weet je zeker dat het appels en uien zijn? - Zijn we zeker? - Ik ben positief (Schreeuwen) - Oké, ik denk dat ik een ui in mijn neus heb

(Schreeuwen) Ik denk dat dat zeker een ui was - Producer] Het ligt om je pols Jaaa Jaaa Precies daar - Hier? - [Producer] Misschien moet je het gewoon pakken

- Wacht, ik? Ik moet het pakken? - Ben ik dichterbij? - Oh, ik heb het Ik snap het, denk ik - [Producer] Up Up (Lacht) - Oh God, ik voel een ui

- Ja (hard knarsen) - Oh God - Dat is een groot stuk, man - Jezus Christus! (lacht) Ik spuug op mijn hand - Ew! - O mijn God

- [producent] Oké, eerlijk gezegd, Ik denk dat dat de ui van vroeger was (Lacht) - Eet je een oude ui? Werden gedaan Wacht, ik wil weten of we gelijk hadden of niet Je moet het ons vertellen - Wacht wacht wacht

Dus het was appel, appel, ui, appel, ui, ui - Nog een keer? Jij herinnerde Ik herinner me alleen - - Ja, hallo! - Ik dacht net, "Apple en ui" - Hoe geweldig zou het zijn als we het super fout hadden? (lacht) - We kunnen het absoluut niet bij het verkeerde eind hebben - Ik denk het, ja

- Oké? Rechts? - Ja, hoe zouden we het doen? - [producent] Jullie hebben ze allemaal goed - Hallo! - Yay! Wacht, laten we high five! O mijn God! - Hallo! (lacht) - Raarste high five! Maar we hebben het gedaan! (klapt in de handen) - Genageld (Gejuich) - genageld! - Ik heb tenminste gewonnen En ik zag er dom uit om het te doen (Lacht) - Ik weet het en ik ben hier net zo vol snot

- Kan ik dit uitspugen? Het is maar een ui Hij luistert niet eens naar mij - Wacht, je bent als een klein beetje ui over? - Ik heb nog een groot stuk ui over - Ik vind dat eerlijk is eerlijk Hij heeft me laten halen de kleine straggler die ik nog had

- Okee Fijn (energieke, vrolijke muziek)

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten