Hot Beauty Gadgets





(upbeat muziek) Oh mijn god (publiekskrink) Laat je ons zien hoe je dat gebruikt? Ik ga je precies laten zien hoe je het moet gebruiken

Oké, iedereen kan ontspannen Hier om ons enkele van de populairste beauty-gadgets te laten zien is onze oude vriend, Milly Almodovar Milly Hallo mijn liefste Milly

Ja? Eerst dacht ik dat het een stoomboot was Nee dat is het niet Dit is de St Tropez Het is hun Pro Light

Oke, sprayen op dit moment is enorm Rechts Iedereen krijgt een spray-kleurtje Ze geven ongeveer $ 60 tot $ 70 uit om het te krijgen Ik zeg, vergeet dat

Koop dit apparaat In 60 seconden krijg je een prachtig kleurtje Het heeft deze snelle slimme technologie die je nooit zult overspuiten Gebruik het dus op uw hand Je zet hem aan

Je zal nooit overspuiten Nee kijk Nee (Lacht) Je spuit hier precies Je zult nooit overspuiten vanwege de slimme technologie

Het droogt in 60 seconden Het heeft een verwarmingsmechanisme, dus het droogt je op in die 60 seconden Schat, heb je ooit iemand geroken die net een kleurtje kreeg? Ja, ik ging vroeger naar bed Ja jij weet het (Lacht) Ja, dit ruikt helemaal niet

Dus is dit goed voor zwarte huid, witte huid en alle huiden? Ja, het is goed voor alle huid Ik gebruik het Ik gebruik het ook Hoeveel kost dit? Dit is dus $ 229 Je kunt het krijgen bij Sephora

Oh mijn god Ja, maar luister, je bespaart veel geld omdat ik naar-- ga Ik ga wat plezier maken Ja, je kunt het proberen Weet je, je kunt het proberen Oh

Ik vertel mensen altijd dat stress enorm is Dus dit is een HoMedics mini-massager Stress (lacht) kan je schoonheid beschadigen Je kunt acne krijgen Je kunt gezichtshaar krijgen

Dus ik vertel mensen altijd, "Draag deze vibrerende mini-massager" Krijg een maagzweer Ja, het is geweldig Wat het doet is dat het hier vier knooppunten heeft en dat is gewoon zo Ja, je ziet de effecten

Nee, omdat ik zoiets heb gekocht, weet je, de vier benen en alles, maar dit is door HoMedics Dit hier is bonzen op mijn-- Ja O mijn God En voel je je niet veel meer ontspannen? Ja Ja, en het goede hieraan, Wendy, laat me je de prijs vertellen

Hoe veel? $ 7,99 Je kunt het overal krijgen (publiek proost) Wauw Ja Wat is dat? Oké, dus dit is de NuFACE

Het is het Fixline-apparaat voor fixeerlijnen Het is $ 149 Je kunt het krijgen op mynufacecom Microstroom

Lijn repareren Microcurrent is het grote ding nu in schoonheid Het gebruikt lage elektrische stroomsterktes om te tonen, te scherpen-- Oh, het licht gaat aan Ik wil dat je het op je huid legt (stimulator valt naar beneden) Oh, (lacht) laten we dat uitschakelen

Ik wil dat je het op je huid legt, en je zult zien dat het gewoon gaat klinken, het gaat strakker worden, het gaat omhoog Voel je dat? Voel je die stromingen? Mm-hmm Dit is het eerste door de FDA-verwijderde microstroomapparaat dat is in een penmaat Het is dus de bedoeling dat u het op uw oogcontour gebruikt Oh

Je bent zoals (lacht) (publiek lacht) Ah! Oh, ik voelde de stroom! Ja, je voelt de stroom Oh mijn god Ik voelde een stroom Het deed geen pijn, maar het was schokkend om het gewoon te voelen Het werkt echt

Dus ik had het moeten noemen dat we het serum eerst hadden moeten aanbrengen, en dan gebruik je het daarmee en het gaat-- Hoeveel kost dit? Dit is dus $ 149 Je kunt het krijgen op mynufacecom (publiek juicht) Gelukkige Moederdag Ik weet niet wat je voor je moeder krijgt, maar ik zou hier niet door worden beledigd

Oké, dit is de Michael Todd Beauty Het is het Sonic Opfriscursus nat of droog microdermsysteem Microdermabrasie is een ander groot ding Hier ga je naar het kantoor van een dermatoloog Hij gebruikt een product precies zoals dit-- Michael Todd is een van de namen in schoonheid

Ja, dus hij gebruikt dit apparaat met een diamantpunt, en hij gaat je huid grondig exfoliëren Het gaat naar ongelijke huidtypes Echt niet Ja, het gaat ruwe textuur repareren En dit is geweldig omdat gevoelige huid het kan gebruiken

(Kinkhoest) Je hebt drie tips, maar dan ook-- Hoe schakel je het in? Weet je wat ik leuk vind, Wendy? Zet hem hier aan Dus je zet het hier aan Oh ja Nee, maar kijk Maar dan heeft het een mister aan het eind

Hou op! Ja (publiek oohing) Dus kijk, je gebruikt de heer, en het is gewoon zo (publiek juicht) Voel je dat? Het wordt gewoon vernieuwd Het verfrist je huid en koelt en kalmeert het gewoon Wat komt er vanavond op tv, New York Housewives? Ik ga dit allemaal doen en kijken Ja, geef jezelf een spa-dag

Daar ben ik helemaal voor Oh mijn god (publiek juicht en klapt) Hoeveel kost dit? Dus dit is $ 99 en je kunt het krijgen op elke Ulta-locatie Luister, vertrouw op wat Milly zegt Weet je, ze is een vriend van onze show sinds we onze zes weken durende sneak peek deden, en ze is hier vaak geweest

Ze kent schoonheid en gadgets Dank je (publiek juicht en klapt) Gewoon zeggen, Milly Ja, ik wil dat je dit aanzet Ooh

Dus ik kreeg dit recentelijk op Amazon Ik ben een grote voorstander van-- (Squeals) Ja, ik ben een grote voorstander van hoofdhuidmassage (Stoten) Dit is dus de LATME Het is elektrische hoofdhuid stimulator Ik wil dat je dit op je kop zet, Wendy, en ik wil dat je dit voelt

Door de pruik doet hij het nog steeds (publiek lacht en klapt) Wat? Ja, dus dit heeft 20 (publiek lacht en klapt) Ja, Wendy Het wordt de beste nacht ooit Dus dit heeft hier 28 knooppunten die ze gewoon krijgen

Zie je hoe deze dingen in beweging zijn? Ja, en ze gaan van start-- Mama, ik weet dat je kijkt Gelukkige Moederdag Ik krijg dit ook voor jou Je gaat dit geweldig vinden (Squeals) Als je jezelf een hoofdhuidmassage geeft, wat je doet is het bevorderen van dikker, langer haar omdat jij-- En vuil onder je nagels brengen

Laat dit het doen Omdat je de bloedsomloop vergroot Juist, je verhoogt de bloedsomloop naar je hoofdhuid Dit is zo goed Het verwijdert ook alle doden of droge huidcellen die je hebt

Dus het helpt je hoofdhuid echt En het is voorzien van rubberen, zodat u het kunt opruimen En hoeveel is dit? En je kunt dit onder de douche gebruiken $ 47,99 Ja, je kunt het krijgen op Amazon

Ja, op Amazon Oh wacht, wacht even, Jackie Oké, dit is je stagiaire, Jackie Kijk, ze is het boek aan het lezen, The Mister Ze gaat nu naar de Montclair University

Ze werkt met de producenten Bedankt, Jackie Heb je een leuke stage? Ik vind het hier geweldig, ja Yay, dus wat doet Jackie nu? Oké, dit is het SereneLife Het is een draagbare sauna

Ik ben een grote liefhebber van sauna's Ik gebruik deze vrij veel - Je kunt beter stoppen met deze presentatie (lacht) Dus ik probeer elke week een sauna te gebruiken Omdat sauna's echt heel erg goed zijn (Lacht) Ooh Dat is goed, toch? Ga door, Milly

We geven haar een spadag Dus sauna's zijn goed omdat ze je huid ontgiften Ze verhogen ook de bloedsomloop naar je huid, dus dat brengt meer voeding voor je huid Dus als je een sauna verlaat, meestal gaat je huid gloeien, toch? Ja En dit is geweldig omdat het draagbaar is

Het komt met-- Het lijkt erop dat Lucy en Ethel erin zouden zitten (publiek juicht en lacht) Hoeveel kost dit? Dit is dus $ 189 Je kunt het krijgen op Amazon Ik denk dat we al deze dingen nodig hebben Iedereen, Milly Almodovar

Heel erg bedankt Voor meer informatie over deze beauty-gadgets, ga naar wendyshowcom (upbeat muziek)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten