Xiaomi Redmi Note 7 DROP TEST & More: I almost destroyed it!

Wacht even, laten we hier een beetje een back-up maken Hé, jongens, het is Fisayo hier en we hebben geprobeerd vernietig bijna de xiaomi redmi noot 7 en hier is waarom en hier wat is er gebeurd

Toen de xiaomi redmi note 7 werd uitgebracht Ze praatten over hoe Duurzaam was het, ze maakten zelfs advertenties met mensen die er overheen stapten, munten krassen en het gebruiken als een snijplank Nou, ik heb de notitie 7 hier en in deze video zullen we zien hoe duurzaam het is met een valtest, een messentest en andere duurzaamheidstests om ook te zien hoe het werkt houdt stand bij dagelijks gebruik en nog meer belachelijk daar bovenop Laten we duiken, ook jongens die ik heb gemaakt mijn review video en je kunt controleren het uit met de link in de beschrijving zonder #FodaAdu laten we er naar toe gaan Zoals je op het apparaat kunt zien, is er nauwelijks een grote kras

Het is maar een paar micro's krassen van mijn dagelijks gebruik gedurende een lange periode, dus de eerste test we gaan doen is een mes krabben of steken testen en dit was wat xiaomi demonstreerde op hun lanceringsdag hier in Nigeria dus nu de steekproeven zijn gedaan, kunnen we zien dat het hele apparaat zichtbaar is bijna geen schade en als je goed kijkt met de reflecterende lichten zie je bijna geen beschadigingen of krassen en met mijn ogen kan ik dat ook zien er is niet veel schade aan de Gorilla Glass vijf hier zal ik een a doen scratch-test met deze ook en ik heb een paar sleutels hier die ik zal gebruiken kras het heftig we hebben ook niet veel zichtbare tekens Ik neem er ook een hamertest op op Ik heb dit van een paar centimeter hoog laten vallen en er zijn nog steeds niet veel zichtbare tekenen op deze man die over zichtbare tekens spreekt, een plaats waar je krabt om te zien dat het aan de zijkant van de opmerking 7 is dat de zijkant van gecoat is plastic en wanneer het is bekrast, schilt het ook jongens, probeer het alsjeblieft niet deze zouden uw garantie op uw geheel moeten doen vervallen telefoons goed dus we zijn klaar met de lichtgewicht dingen en het is bevestigd dat Gorilla Glass 5 aan de voor- en achterkant een beetje veilig is en ik durf te zeggen krasbestendig Enige nadeel voor dit apparaat is aan de kant die zou kras zoals je echter hebt gezien in termen van duurzaamheid het feit dat er duurzaam is glas aan de voor- en achterkant helpt echt nu we zullen gaan in de valtest dus voor de valtest ga ik wat praktisch doen druppels Druppels zoals wanneer u belt en misschien raakt iemand u en de telefoon valt of wanneer de telefoon uit uw zak komt en deze valt of wanneer het op tafel ligt en het valt Ik zal dat allemaal doen en wat extra's tests en voordat ik verderga, werd ik net aangekondigd als het eerste muziekbed ambassadeur in Afrika en dat is een enorme overwinning voor ons allemaal, vooral hierin community voor degenen die Musicbed niet kennen, is eigenlijk een van de beste muziek platforms voor videomakers en videomakers in het algemeen kunt u kwaliteit krijgen muziek voor uw projecten voor uw video's alles wat u doet op YouTube en uzelf kan eigenlijk liedjes van echte artiesten en echte producers gebruiken en begint pas bij $ 9,99 wat overeenkomt met 3600 naira, wat net iets minder is dan Netflix hoeft alleen maar op de link hier of in de beschrijving en je krijgt een gratis proefperiode van 30 dagen

Nu komen we bij de valtest Voor de valtest probeer ik het om een ​​scenario te maken waarbij ik een telefoongesprek heb gevoerd dat een beetje typisch is en misschien raakt iemand jou of word je afgeleid op je telefoon Valt wat is een redelijke hoogte om het apparaat te laten vallen, dus hier gaat het Voor de eerste test deed het apparaat het prima, het volgende scenario was dat het apparaat viel van het zakniveau dat me eerder is overkomen en hier is hoe dat ging het laatste scenario is een valtest van een tafel en zegt dat je je wilt opladen apparaat en het valt ten onrechte, hier is hoe dat ging: zo ver van de valtests heb ik gedaan waarmee in totaal ongeveer 9 valproeven werden genummerd, voelde het apparaat nog steeds redelijk goed en was zeer bruikbaar de enige chips die ik vond in de plastic sectie en zij waren niet te diep Nogmaals, probeer dit niet voordat je in de bocht bent geraakt test Ik moet vermelden dat de zijkant van deze telefoon is gemaakt van plastic en een beetje alluminium aan de binnenkant, terwijl de voorkant en de achterkant van Gorilla zijn gemaakt Glas 5 Omdat het plastic is, buigt het zodat je heel erg moet zijn voorzichtig in het omgaan met en langdurig op de telefoon moeten rusten van tijd dus zoals je hier kunt zien, zou noot 7 een mes testen overleven, een overleven scratch-test en wat impact, maar het zal een buig-test niet echt overleven Jongens ik heb echt mijn best gedaan om te proberen deze telefoon te buigen met een beetje echte moeite en het is niet te ver gegaan als je zoiets doet als te lang op je telefoon zitten krijgt misschien een beetje een curve, net als ik deed, maar anders dan dat het is eigenlijk behoorlijk duurzaam en je kunt hier zien dat het nog steeds erg bruikbaar is, moet ik zeggen dat dit waarschijnlijk de meest duurzame telefoon is die ik heb gebruikt en dat is vrij veel het voor deze duurzaamheidstest van de xiaomi redmi note 7 als je deze video leuk vond druk alsjeblieft op die duimen omhoog knop en vergeet ook niet om je in te schrijven en te draaien bij berichtmeldingen zodat je de eerste bent die nieuwe video's ziet die ik drop heel erg bedankt voor het kijken en ik zie jullie in mijn volgende video

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten