Xiaomi Mi 9 Review: Beast On A Budget

Hé daar, Alex hier Het is een tijdje geleden dat ik een vlaggenschip-telefoon van Xiaomi heb bekeken

Ik bekeek de Mi 6 toen deze voor het eerst uitkwam en vond het eigenlijk een goede waarde voor geld, op voorwaarde dat het goed gaat met MIUI Maar uiteindelijk, toen de telefoon werd bijgewerkt naar MIUI 9, ging het allemaal naar de hel Mijn zus gebruikte de telefoon op dat moment en het had een enorme bug die een bootloop veroorzaakt als je het thema verandert De enige oplossing was een fabrieksreset Dit was een officiële OTA-update van Xiaomi, en hoe goedkoop de telefoon ook is, een bug zoals dit, is niet acceptabel

Bovendien werd de telefoon na een langere periode van gebruik een beetje traag Dus ik raakte de telefoon kwijt, en besloot me gewoon niet lastig te vallen Xiaomi's geavanceerde apparaten voor een tijdje Dat brengt ons bij de Mi 9 Ik dacht dat de prijzen hier in Singapore eigenlijk behoorlijk overtuigend waren, dus als een fan van niet zo dure vlaggenschip apparaten, besloot ik om het eens te proberen Laten we beginnen met de hardware

Net als de Mi 6, denk ik dat Xiaomi hier een behoorlijk opmerkelijke klus heeft geklaard Het is een eenvoudig maar eersteklas ontwerp en de telefoon voelt stevig genoeg aan glazen en metalen constructie Het heeft kleine bezels vooraan met een kleine inkeping, het scherm ziet er echt goed uit, en zelfs heeft een optische vingerafdruksensor die meestal goed genoeg werkt Maar ik moet vermelden dat het niet zo direct of nauwkeurig is als een capacitieve sensor, dat wordt soms een beetje irritant Hoe dan ook, intern verpakt het de dingen waar de meeste mensen om geven, zoals het nieuwste Snapdragon-processor, een goede hoeveelheid opslagruimte en RAM-geheugen, en een opstelling voor een drievoudige camera, wat ik wel zal doen praat meer over iets later

Het is ook een aantal dingen inpakken waar mensen niet echt veel over praten, maar ik nog steeds denk dat het best cool is En natuurlijk, nu u Google Pay voor openbaar vervoer hier in Singapore kunt gebruiken, NFC is ook een must-have-functie Kortom, de hardware is gewoon heel goed gezien de prijs van de telefoon Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een telefoon met een Snapdragon 855-processor gebruik en dat is het ook best goed, zoals je zou verwachten Games draait echt goed, en ik heb geen problemen gehad met hitte of iets dergelijks

Ik gok ook dat het behoorlijk efficiënt is, aangezien zelfs de 3300 mAh-batterij hier is was in staat om me door een dag heen te krijgen met behoorlijk wat gamen en foto's maken Zoals ik al zei, de hardware is hier behoorlijk solide Voordat we naar de software gaan, laten we het hier hebben over de camera's Ik had hoge verwachtingen van de cameraprestaties omdat de hoofd 48MP-sensor hetzelfde is als de een gevonden op de Honor View 20, waarvan ik dacht dat het echt goed was Voor het grootste deel vind ik dat het hier behoorlijk goed presteert

Het is niet zo goed als de topklasse vlaggenschip apparaten, maar het is ook niet zo ver achter Ik denk dat het gewoon gaat om de stijl van beeldverwerking Ik vind dat de Mi 9 de neiging heeft om meer levensechte beelden te produceren, wat ik niet denk ziet er net zo opvallend uit als die enigszins verbeterde afbeeldingen gemaakt door Honor View 20 Dit is vooral duidelijk bij opnamen bij weinig licht, die volgens mij een beetje te donker zijn Er is een nachtmodus voor donkere scènes, maar het levert in principe fijne details op voor een helderder beeld, wat ook niet ideaal is voor mij

Maar goed, voor de prijs van de telefoon is het al beter dan ik dacht dat het zou zijn Ook terwijl de kwaliteit van de telelenscamera en ultragroothoekcamera niet zo goed is bij weinig licht bieden ze veel flexibiliteit bij goede verlichting Zo'n groothoekcamera is gewoon heel leuk om mee te fotograferen Voor degenen die meer om de camera aan de voorkant geven, zult u blij zijn te weten dat ze mooi zijn ook goed Wat ons alleen software laat om over te praten

MIUI is nog steeds MIUI Ik zeg dit in vrijwel elke video die ik heb gemaakt over Xiaomi-telefoons Het is een heel zware huid met veel functies, sommige zijn een beetje nuttig, maar sommige niet De prestaties zijn bevredigend, maar ik denk dat dat meer met de processor te maken heeft dan de software zelf En het irriteert me nog steeds dat sommige van de ingebouwde apps om toestemming vragen duidelijk niet nodig

Ook, na mijn ervaring met de Mi 6, heb ik heel weinig vertrouwen in Xiaomi in termen van software-updates Dat brengt ons bij het besluit van deze video Ik denk nog steeds dat in termen van knal voor je geld, deze hardware voor dit prijskaartje is bijna onverslaanbaar Ik weet dat het functies als waterbestendigheid en stereoluidsprekers mist, maar dan die zijn geen dealbreakers voor deze prijs En eigenlijk klinkt de enkelvoudig geschakelde luidspreker heel goed

Ik ben echter geen grote fan van MIUI, dus dit is geen telefoon waar ik voor zou gaan Maar als het goed gaat met MIUI, en ik ken veel mensen die het goed vinden, denk ik de Mi 9 is nu een van de beste opties als je op zoek bent naar een vlaggenschip-telefoon voor een meer betaalbare prijs Bedankt voor het kijken naar deze snelle beoordeling van de Xiaomi Mi 9 Als je het leuk vond, zorg dan dat je een like achterlaat en abonneer je op het kanaal voor meer informatie inhoud in de toekomst Nogmaals bedankt, en zie jullie bij de volgende

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten