Kitchen Gadget Testing





(karton valt) - Ik denk dat Lizzie net is flauwgevallen (Lacht) (epische muziek) Hallo iedereen, het is Barry, ik hoop dat je het goed hebt

Nu komt er een tijd, van tijd tot tijd wanneer, als ik gebombardeerd word, Ik bedoel letterlijk gebombardeerd door jullie Ik heb dit in het verleden van tijd tot tijd gedaan waar ik een enkele gadgetrecensie heb gedaan en deze wilde ik niet echt zelf beoordelen, maar ik voelde gewoon dat ik het moest bewijzen voor zovelen van jullie dat ik het eigenlijk heb bekeken In feite is er eigenlijk een hele afspeellijst van enkele gadgetvideo's, als je ze nog niet hebt gezien, heb een Barrathon en check het als je het niet erg vindt Maar dit, zo, zo, zo veel verzoeken hiervoor heb ik de afgelopen weken gelijk gehad, Ik moet deze video gewoon doen omdat mijn hele tijdlijn, Instagram berichten, Facebook, alles was net als Barry, je moet dit doen Dit is het

Dit is de Amazing Melon Cutter, Ik denk dat het uit China kwam, Ik kan me niet herinneren waar ik het vandaan heb, maar het is al beschadigd, kijk daarnaar, zo is het gekomen Uw beste oplossing voor het eten van meloenen Is dat niet iets dat we willen op een t-shirt? Er staat nog een ander Chinees schrift op, en cijfers, en dat soort dingen, maar het heeft hier een diagram langs de voorkant, dus het is een beetje zoals een tongy windmolen ding, waar je het soort wind, blijkbaar, langs je meloen, en het geeft je mooie brokken, maar het geeft je niet alleen brokjes, het maakt een beetje deel uit van kleine vierkante percelen dat het aan het uiteinde van de stengel zal vallen en vasthouden Ik denk dat dat de naam is, stam (Lacht) Dus in echte Dirty Dancing-stijl, vandaag heb ik een watermeloen gedragen, hou van die film, hou ervan

Oké, hopelijk moeten we die gewoon gebruiken voor deze gadget, en het werkt charmant, want als we kunnen, Ik heb een hele gave houwer van een watermeloen, van het in plakken snijden dat ik je kan laten zien, en ook heb ik eerder een gadgetvideo gemaakt op drie andere watermeloen-gadgets met zoals een vat, en een snijmachine, en dat soort dingen, dus als je dat wilt checken, na deze video, kijk eens Oké, laten we dit uit de weg halen, en laten we kijken wat hier in zit, het voelt heel, heel licht aan Oké, hier gaan we Dat is wat ik heb gezien, en er is niets anders in, dus de instructies die ik alleen heb zijn de visuele hier, maar het is een beetje logisch, ze hebben de watermeloen gehalveerd om het mooie rode oppervlak te onthullen en dan lijken ze het gewoon mee te nemen (box clattering) Wauw, dat is ook behoorlijk scherp

Dus ik denk niet dat het heel erg is geweest ergonomisch ontworpen dat goed, kreeg daar een leuk, klein groen plastic ding, wat doet dat, wat doe je? Nee, het lijkt geen doel te dienen, behalve misschien de goedkoopste grip in de wereld, dus er zit een beetje non-slippage op, maar daar gaat het allemaal om, daar is een kleine hoek en het is als een windmoleneffect, dat we het blijkbaar in de watermeloen onderdompelen, en dan duwt het gewoon door en snijd het, dus, ik weet het niet, ik denk dat het het beste is om te doen is gewoon om een ​​meloen in stukjes te snijden, en het gewoon laten werken, want als het werkt, gaat het individueel een drankje worden en doe daar een kleine transportband van perfecte watermeloenbrokken, oke (mes klopt) Is dat niet een van de coolste dingen in de wereld van eten? Ik, ik hou gewoon van dat, is niet cool, niet? (mes klopt) (Hijgen) (klik op gadget) (Lacht) Moet je zien Oh mijn god (Lacht) Dat is geweldig Laten we eens kijken, het is echt heel leuk gedaan, Ik bedoel, ze zijn helemaal niet vierkant, Ik bedoel, dat is waarschijnlijk mijn schuld, maar echt leuke stukjes meloen daar, en nu ben ik erin, laten we het nog een keer proberen

Kom op, argh Oh het is- Whoops Kunnen honden watermeloen eten? - [Mobile Assistant] Volgens AKCorg, het antwoord is ja, met een paar voorzorgsmaatregelen - Oké, daar zitten geen zaden in, ga door, haal het

Ga verder Daar ga je (honden lippen smakken) Oké, de honden keuren het goed Maar hoe dan ook, kijk, het is deze gewoon aan het maken echt leuke nette rijen, en ik denk dat je maar gewoon gaat, is het er zo doorheen, zo, en je duwt, dat is eigenlijk, echt, dit heeft me enorm verrast, Ik dacht niet dat dit in de buurt zou zijn van het goede Dus als ik hier voorzichtig mee ben, argh, Ik zeg voorzichtig, wat er gebeurt, is het soort van raakt de korst en het komt vast te zitten

Ik vraag me af of je een beetje zou kunnen zijn avontuurlijk en ga de andere kant op Ja, dat kan Dat is geweldig Je houdt er gewoon een beetje mee door, Ik vraag me af wie de uitvinder was- Oh mijn (Lacht) (upbeat muziek) Letterlijk elke windmolen

(Lacht) Moet je zien! Zelfs de stukjes vlees daar, je kunt gaan en krabben het oppervlak van zodat je er beetje bij beetje van krijgt Ik dacht over het algemeen dat jullie het waren wilde dat ik dit zou beoordelen omdat het zo was zal verschrikkelijk zijn, maar dit is geweldig We gaan hier later een salade mee maken, maar kijk, als ik gewoon rechtdoor ga, Ik weet niet of dit gaat werken (Lacht) Ach, ik hou van, kijk, omdat ik volledig ben ingegaan, Ik heb het heel leuk, afgezien van de kleine lip daar, echt leuke stukjes daarover, kijk daar naar, en het gaat gewoon door, en duwt het gewoon voort Woo

Dat is zo slim en je bent perfect uitgesneden gedeelte, zoals een wig, zoals dat Probeer het gewoon een beetje langzamer te doen Oh, kijk ernaar (Lacht) Ahh Dit is zo verslavend

Ik heb gewoon, ik heb er verder niets over te zeggen, het werkt echt charmant, of het gewoon op een wig als deze was, of zo'n grote jongen, gewoon letterlijk halveren, en je krijgt helemaal geen verspilling, natuurlijk, wanneer je een watermeloen gebruikt, afgezien van een hack die ik je zal laten zien, het is echt, heel goed gedaan Het enige nadeel is dat het voelt een beetje gevaarlijk, alsof er eigenlijk behoorlijk scherp is dus je moet voorzichtig zijn om hem vast te houden Dit heeft echt helemaal geen zin, maar dat moet wel, ik weet het niet, het is een beetje rommelig, maar voor de zomermaanden, een cocktail drinken, een watermeloen feestfestival maken (slurpen) Dat is in orde Oké, laten we dit vergelijken, dit is een watermeloenballer, Ik zei bijna waterbelon Maller dan en weet je, ga zo maar naar binnen, en je kunt opscheppen en leuk worden kleine balvormen van meloen als dat, maar je krijgt die afronding daar, of je kunt er overheen slepen, en mogelijk er gewoon in opstijgen, en maak een goede puinhoop, dat is prima

Maar kijk, je wordt niet als de fatsoenlijke brokken regelrecht eruit, wat in het algemeen mensen houden van een mooie brok watermeloen, nietwaar? Oh En dat is waar dit binnenkomt, draai je het om, je bent recht in, je bent recht in, en je breekt bijna je watermeloen, maar kijk daarnaar, dat is een van de beste gadgets die ik ooit heb besproken (karton valt) Ik denk dat Lizzie net is flauwgevallen (Lacht) Het belangrijkste is dat ik niet te veel schrijf een beetje kracht erin, omdat het zo zacht is, het glijdt er gewoon doorheen Ahh! En ik denk dat als je, je een lepel zou kunnen gebruiken of wat dan ook, maar als je ook een watermeloenballer had, je kunt dan elk teveel wegschrapen, dus je bent eigenlijk gewoon achter met de kern, het vlees, het vervelende beetje dat honden niet kunnen hebben

(Schrapen) Moet je zien (Lacht) Oké, hier, nu met mijn reserve watermeloen, is toch een heel eenvoudige manier om watermeloen te serveren Dus je neemt de helft, de helft van je watermeloen, verlaat de andere kant op die manier, in feite doen we degene zonder de sticker erop (imiteert DJ-decks) Dus je draait het zo rond, krijg een mooie solide houding op als dit, en neem ongeveer één centimeter plakjes als deze, snijd het naar beneden, bum-bum-bum (vrolijke muziek) Oké, dus dat ziet er stil uit, weet je, als je een beetje in het rond kijkt dat lijkt nog steeds op een normale watermeloen, dan kun je iemand buitenissig maken en gaan, oh

(Lacht) Houd het dus bij elkaar, draai het rond de 90 graden, en dan hetzelfde doen, dus ongeveer een inch breedte nogmaals, recht naar beneden, ah (vrolijke muziek) Oké, daar gaan we, dus dit is, over het algemeen hoe, wanneer we hier feesten hebben gehad, vooral de kinderen in de zomer, ze houden van dit, we hebben het nu gehalveerd als 90 graden centimeters op één manier, draaide het rond, 90 graden de andere, dus op die manier zou je moeten blijven, boem, met soortgelijke meloenstokken (luid geklap) Leuk Ik kan daar een geweldige salade van maken, de honden hebben wat, maar ook met wat watermeloen, je kunt echt een goede cocktail maken als je een kokosnoot hebt Een kokosnoot heeft ongeveer drie gaten erin, een soort van een bowlingbal, ah! En wat je doet, is dat je een flesopener mag nemen, kurkentrekker ding, en twee van die doorboren, twee van- een paar daarvan, hoeft niet alle drie te zijn, zelfs slechts een om het water weg te voeren

(kokosnootscheurtjes) Ah, kijk eens, ha-ha! Holey kokosnoot En dat hoeft eigenlijk ook niet altijd doe het zo neer, kijk, dat trok het gewoon zo uit, dus we moeten dit kunnen afvoeren Dus met een kan en onze nieuwe zeef, omdat als je je de oude zeef herinnert Uiteindelijk hielp het om een ​​gigantisch chocoladekonijntje op te houden (water aftappen) Je doet de limoen in de kokosnoot, je kunt je kokosnoot uitlekken Leid het door een zeef om eventuele ondeugende delen eruit te halen

Dus wat we zullen doen is een goed stel toevoegen van handvol van de watermeloen, het verse kokoswater, dit is wat appeljenever, het is inderdaad heel erg leuk, dus, weet je, dit is duidelijk alcoholisch, je hoeft dat niet te doen, als je het niet-alcoholisch wilt, zoef het zoals het is, voeg wat vruchtensap toe, appelsap moet echt goed zijn, maar we gaan het nu zoemen (plastic gekletter) (blendermotor) Boom Dus je kunt het ruig houden als je wilt, maar als je het opnieuw wilt, geef het door je zeef Dus hopelijk, als we het goed doen, ziet het er best cool uit, je zou zelfs een klein beetje hoofd kunnen krijgen van het schuim als het bezinkt, dus het lijkt een beetje op bier, of cocktaily, kijk, daar is het, ja Het lijkt erop dat gin heeft gehad een beetje rebooten op het moment, het is een beetje alsof we allemaal als holbewoner zijn en we hebben het opnieuw ontdekt, maar ik hou best van gin, Mevrouw Barry houdt er absoluut van, dus het betekent dat ik er van moet houden, beetje watermeloen, stro, boem

Dus deze dag is een beetje verdwenen uit de gadget, hacken, recept maar- (Slurps) Oh, ho-ho-ho, stout Om 10:30 in de ochtend, ondeugend Proost! Ik moet nog een gooi doen, nietwaar, met die gadget Kom op Kom op

(Lacht) Die gooide gewoon over (Lacht) Het doet dat, doet als een voorwaartse roll ding, maar dit is eigenlijk het, Ik ben nu klaar met deze video, mensen, dus eigenlijk voor de rest van mijn dag, Ik ga watermeloen onnodig versnipperen, en veel salades maken, en veel watermeloen hebben Ik kan me niet herinneren waar ik dit vandaan heb, Ik zal proberen er een link naar te vinden, Ik zet het in de beschrijving maar, hé, wat een manier om een ​​goede tijd te hebben, in de woorden van Alan Partridge Tot de volgende keer ♪ Controleer je level speler ♪ ♪ Ongeacht uw stijl ♪ ♪ De keuken is voor mij ♪ ♪ Bakkebaarden, snor, sikje ♪ ♪ Misschien alle drie ♪ (rap beats) Natuurlijk, een andere hack die we hebben gedaan, waar ik niet over gesproken heb, is dat je hebt jezelf nu een enorme telefoonhouder gemaakt uit je watermeloen, zo eenvoudig naar je zin, en plaats je mobiele telefoon in de meloen, zoals zo

Oké, briljant

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten