New Brand Design





Hallo, mijn naam is Manon Servouse en ik ben de merkmanager voor Laura Chenel Dus, dit jaar tijdens de Fancy Food Show vieren we onze veertigste verjaardag en we vieren op een manier dat we een merkvernieuwing doen

Het nieuwe logo is afkomstig van onze roots in Sonoma County, maar ook van de pioniersgeest van onze oprichter wij begon de eerste geitenkaas te worden in 1979 Het nieuwe ontwerp van Laura Chenel is ook, weet je, ontworpen om onze consument te dienen en het idee dat het meer is dan alleen een nieuwe look, het is ook dat we onze consument een manier wilden bieden en een uitleg over wat te doen met de kaas, want vandaag de geitenkaas categorie is nog steeds erg klein En zo vindt u een beetje op elk assortiment bericht over hoe het te gebruiken Dus het bereik dat ik heb gezegd om een ​​te zijn set van twee in plaats van dat je deze kaas of deze kaas plukt Dus we zijn erg opgewonden om onze geitemelkyoghurt te introduceren

Ze zijn gemaakt met probiotica culturen om te helpen doelwit consumenten die zijn op zoek naar een betere zuivelfabriek Het wordt geleverd in een kleine glazen pot van 4,75 ons, of grote potten of 23 gram, en ze zullen eind maart van dit jaar beschikbaar zijn Daarnaast hebben we op de Fancy Food Show ook een nieuwe knoflook en bieslook dat de bestsuikeraroma van de markt is, maar we hebben het geïntroduceerd met een beetje bieslook in plaats van de gebruikelijke rozemarijn of marjolein En tot slot introduceren we je nieuwe smeerbare geitenkaas die in een 7 komt ounce tab en zal ook beschikbaar zijn voor het einde van het eerste kwartaal Bedankt voor het kijken naar Deli Market News

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten