Greentest Nitrate Tester: Are we safe? | AliExpress gadgets review

Ikke for længe siden sendte en AliExpress-sælger mig denne enhed til test Dette er en nitrat tester, der også kan måle stråling, hvilket er praktisk, fordi jeg lige begyndte planlægger min næste tur til Tjernobyl

I dag vil vi se, hvordan testeren fungerer, og hvordan du kan sørge for at dit levested og mad er sikkert Testeren er afsendt i en flot karton, og den kom med en blød grøn bærepose Mærket hedder Greentest, det er blevet udviklet af et russisk firma Anmez, og den blev samlet i Kina Både nitrater og nitritter kan danne nitrosaminer i kroppen, hvilket kan øge din risiko at udvikle kræft og ikke-økologiske fødevarer, der har været genstand for gødningsstoffer være potentielt skadelige, hvis nitratniveauet i dem overstiger normen Testeren drives af et micro-USB-kabel, som ikke er inkluderet i boksen, men du sandsynligvis allerede har en tone af disse ligge omkring alligevel, som jeg gør

Denne tester kan arbejde med frugt, grøntsager og kød Der er 5 forskellige sprog i brugergrænsefladen, engelsk, russisk, spansk, arabisk og mandarin Men før vi testede maden, følte jeg at jeg var nødt til at tage fat på mine pludselige bekymringer med strålingen Jeg testede emnerne baseret på deres geografiske nærhed til mig selv, begyndende med fotograferingen lys - både lampen og stikket Alt godt her

Næste var min minedatamaskine, som er da jeg indså, at enheden er magnetisk, alt godt her også Wi-Fi-adapteren blev også testet acceptabel, det gjorde også videokortet, kameraets batteri den bliver opladet, den trådløse router, smarttelefonen med WiFi til og fra - interessant, der var ingen forskel Så besluttede jeg at teste computerskærmen, for som jeg husker at mine forældre fortalte Jeg skal ikke sidde for tæt på skærmen, fordi den smelter mine øjne væk Det viser sig, jeg er blevet løjet for hele min barndom! Nu hvor jeg er sikker på at min lejlighed er sikker, lad os teste to frugter, jeg købte fra mit nabolag butik Tilsyneladende har hver type sit eget tilladte maksimale nitratindhold, og der er meget af muligheder forudindstillet til testeren

Fejlmåleren er placeret på bunden af ​​enheden, under den grønne hætte Denne måler skal rengøres efter hver brug med et tørt håndklæde til de mere præcise resultat Enheden kalibreres hver gang du tænder den Ifølge PLU-koderne bliver begge frugter konventionelt dyrket, hvilket betyder, at de sandsynligvis har været udsat for en slags gødning Først skal vi teste mango

Måleren går inde i frugten, og testen løber i et par sekunder Ifølge resultaterne af testen er denne mango sikker at spise Efter en hurtig, men effektiv tørring skal vi teste æblet Resultaterne viser, at æblet også er sikkert at spise, hvilket jeg gjorde, når kameraet stoppede rullende Denne enhed er ikke rigtig beregnet til at blive brugt i butiksindstillingen, da jeg ikke forestiller mig nogen ville være for glad, hvis du går rundt med huller i frugt, men det kan give dig et stykke i tankerne, især hvis du er forælder til et lille barn, som ifølge nogle artikler at jeg læser gør min due diligence, de er mest følsomme over for den slags ting

Vi lavede en sammenligningstest af nitratindholdet i billige versus dyre frugter, som du kan se her Og linket til dette produkt kan findes i varebeskrivelsen Næste uge kommer vi til at se en test af nogle nye seje gadgets, så hvis du stadig ikke er abonneret på kanalen, kan du rette det nu, og sørg for at klikke på bell-knappen at blive underrettet om kanalopdateringerne Skål!

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten