Samsung Galaxy A10 vs Huawei Y6 Prime 2019: In-depth Comparison Review!

hey guys, het is Fisayo hier en dit is mijn vergelijking tussen de Samsung Galaxy A10 en de Huawei Y6 Prime 2019 nu lijken deze twee apparaten erg op elkaar en in sommige opzichten zijn ze ook heel anders Daar zal ik dit allemaal in verkennen video, maar er zijn enkele verschillen die in het bijzonder klein zijn, vooral in prijs en door dat kleine verschil in prijs spreek ik 900 Naira verschil of minder dan drie dollar verschil, dus de Samsung Galaxy A10 is 43000 Naira en de Huawei Y6 Prime is 43

900 op Jumia en ik zal ook wat testen doen Zonder verder oponthoud laten we naar de video gaan Voordat we gaan testen voor een snel overzicht van beide van specificaties verschillen en overeenkomsten deze apparaten zijn allebei in dezelfde maand hier in Nigeria uitgebracht en dat waren ze ook beide aangekondigd in februari 2019 voor zover hun lichamelijkheid gaat hun lichaamsontwerpen zijn heel anders maar hetzelfde nu wat bedoel ik hier nou ze zijn allebei plastic maar de Y6 prime wint het naar mijn mening als voor zover het eruit ziet met betrekking tot dat Faux Leather-stiksel op de rug en het ziet er aantrekkelijker uit De Huawei Y6 Prime voelde redelijk licht in de hand 149 gram terwijl de A10 erboven 166 gram was en je kunt let op het verschil als je het vasthoudt Ik zal gewoon doorgaan en zeggen dat een groot nadeel voor de A10 is het ontbreken van de vingerafdruklezer Tijdens mijn gebruik I daadwerkelijk de achterkant van het apparaat bereikt onbewust was ik teleurgesteld in de het feit dat ik geen vingerafdruklezer kon krijgen en dat veel mensen hetzelfde hadden opmerkingen over het ontbreken van een vingerafdruklezer in de vorige video van de Huawei Y6 Prime heeft een vingerafdruklezer en dat zou een belangrijke beslissende factor kunnen zijn sommige

Ze hebben allebei 720p-schermen van 1520 bij 720 op de A10 en 1560 bij 720 op de Y6 prime 2019 en Y6 hebben zelfs een hogere ppi bij 282 vergeleken met 269 op de A10 Dus op papier heeft de Huawei Y6 Prime een beter scherm, maar dan op het display van Samsung Ik kon niet veel van de pixels zien dat de Y6 prime 609 inch is terwijl de A10 6,2 inch is, hebben ze in het midden inkepingen dat is Huawei's Dew Drop-inkeping en de oneindige V- of waterdruppelinkeping van Samsung die ik leuk vind de gladheid van de V en ik houden ook van de ruimte die je krijgt bij het laten vallen van de dauw de kin van de A10 is iets kleiner waardoor hij is gemaakt meer scherm-tot-lichaamverhouding van 81,6% versus zeventig negen procent twee procent de Huawei y6 prime Videostreaming op beide apparaten was natuurlijk afgetopt 720p vanwege de schermresoluties en de manier waarop ik ze hier neerzet kon de audio van Samsung niet echt horen vanwege de plaatsing van de luidspreker aan de achterkant, behalve dat hier alle Both-geluid is op het gebied van stem en muziek laat me weten wat jullie denken over de geluidskwaliteit en de kwaliteit van de luidsprekers regelrecht uit deze apparaten komen, dus dit is een stemtest die mijn stem is opgenomen via de telefoon, laat me weten wat jullie denken over de geluidskwaliteit en de luidsprekerkwaliteit komt rechtstreeks uit deze apparaten ze zijn allebei Android 9 apparaten en de A10 draait op één UI terwijl de Y6 EMUI is Ze hebben allebei twee gigabytes RAM bij 32 gigabytes aan opslagruimte en de A10 heeft een Exynos 7884 chip die een octa-core processor is met een gemiddelde snelheid van 1,5 gigahertz heb je twee verschillende snelheden, maar ik deed gewoon het gemiddelde terwijl ik op de Y6 zat het is een MediaTek 6761 quad core processor geklokt op twee gigahertz benchmarks laten zien dat de A10 een single core-snelheid heeft van een duizend honderdvijfenzestig en een multi-core snelheid van 3515 terwijl de Y6 Prime heeft acht drie zes en een multi-kern van twee vier zes één dit betekent simpelweg die taak zal idealiter sneller laden op de A10 vanwege de octa-core processor in vergelijking met de quad core op een Y6 prime Andere dingen om op te merken zijn dat de Y6 Prime heeft bluetooth 4

2 terwijl de A10 Bluetooth 50 heeft en beide beschikken over 4G-mogelijkheden en in het geval dat je geen van de vorige video's hebt bekeken, hebben ze allebei een dubbele SIM-slots, dus nu we hiermee zijn afgesloten, springen we in de testfase van de video heb ik ervoor gezorgd dat beide telefoons 100% waren, dus we zullen gewoon springen We doen een snelheidstest voor het testen van de batterij van de multitasking-batterij testen na gamen en een oplaadtest zullen we eerst beginnen met het openen van enkele apps voor de snelheidstests die tussen 50 MB en 2 gigabyte groot zijn en we zullen controleer ook achteraf multitasking nu begrijp ik dat de A10 sneller is processor en zou hoogstwaarschijnlijk apps sneller openen, houd daar dus rekening mee voordat we gaan in deze vergelijking is de eerste open appel Riptide GP en dan openen we Subway Surfers en dan openen we fruitninja we zullen Shadow Fight 3 openen en tot slot zullen we PUBG openen over alle A10-belastingen sneller, maar de opstarttijden vielen tekort, soms wordt dit allemaal verwacht met de snellere processor op de A10 natuurlijk zoals ik al zei en dit betekent niet teveel wat de Y6 betreft, ben ik van mening dat ik niet zeker weet hoe dit zou zijn op de lange termijn, maar ik wed op de A10 om na een lange tijd nog steeds te presteren terwijl je ook kunt zeggen dat wanneer we multitasken, we alle apps zien open nu wanneer ik erop klik ze allemaal opnieuw laden vanaf het begin een ding om op te merken is dat beide telefoons geen goed RAM-beheer hebben omdat het slechts 2 gigabyte RAM is en het niet genoeg is, het is niets om je zorgen over te maken over, hoewel enkelvoudige taken prima zouden werken, zou het echter zo zijn goed als je niet teveel apps of taken uitvoert, het is zo één app per keer maar twee gigabytes RAM is gewoon niet genoeg, dus nu hebben we PUBG open gaan we in de batterij-leeglooptest met 30 minuten PUBG op elk van daar was de temperatuur van de A10 en de Y6 Prime gemiddeld 35 graden en daarna 30 minuten speelplezier met een observatiebatterij daalde tot 90% de A10 en toen ik ook gamed op de A10-batterij ging naar 88% dus het is nog steeds slechts 2 procent hoger dan de Y6 Prime die ze niet echt veel opwarmden temperatuurniveaus zijn net met 2 graden gestegen Ik merkte dat als ik toenam de spelresolutie op een van beide zou het zeker een tol eisen van de batterij en de temperatuur Ik stond op het punt om de oplaadtest uit te voeren wanneer ik de batterij-widget gedownload en ik ontdekte dat het werkelijke milliampuur was want de A10 is 3300 en niet 3400 als gelabeld, ik weet niet hoe nauwkeurig dit is is maar ik dacht alleen dat er iets is dat je moet opmerken dat ik beide heb kunnen krijgen batterijen tot 80% en ik meestal widget om laadsnelheid na te meten 10 minuten Ik gebruik de opladers die bij het pack van beide apparaten zijn meegeleverd laten we eens kijken hoe dat gaat laden was veel sneller op de Y6 Prime met 1% en vervolgens 3% daarna, ook al zijn ze adapters beide hebben dezelfde 5 volt uitgangen die ik heb achtergelaten om hem weer langer op te laden en dit was nog duidelijker dat de Y6 prime sneller was om de voorkant op te laden camera van de A10 is 5 megapixels met een diafragma van f 20 terwijl het aan staat de Y6 prime het is 8 megapixels met een diafragma van f-20 en beide voor camera's kunnen opnemen in full-HD voor de camera aan de achterkant we hebben 13 megapixels op beide van hen en de y6 heeft een diafragma van 1,8 terwijl de A10 een diafragma van 1,9 heeft dus op papier is de Y6 beter op de foto's, maar ze kwamen eruit verschillende opnames op de Samsung zijn erg zacht, maar ze doen dit om te elimineren ruis op de y6 het wordt gepresenteerd zoals het is met de ruis, tenzij je flash en zo gebruikt voor de flits gaat, merkte ik niet echt veel verschil van Samsung maar zoals ik al zei is ruis geëlimineerd en zelfs in de Huawei geeft het een overdreven geretoucheerde looks van normale selfies op de A10 zien er ook erg zacht uit en wanneer vergeleken met de Y6 is het duidelijk dat ze de blootstelling ook niet super goed aanpakken dus je wilt selfies nemen tegen kleurrijke plekken op de hoofdschieters I merkte ook op dat de Y6 veel meer donkere schaduwen heeft terwijl Samsung een heeft vlak beeldprofiel zijn niet alleen de schaduwen donker op de Huawei Y6 Prime de Hoogtepunten zijn ook erg hoog waardoor sommige details verloren gaan de shots die de y6 prime zal produceren afbeeldingen met donkerdere schaduwen vaker en helderdere hoogtepunten en met sommige bewerken zou je de opnames daadwerkelijk kunnen doen herleven

Autofocus was sneller op de A10 en stabilisatie was niet het sterkste pak in een van deze apparaten Oké, dus dit is de cameravideo van de voorkant van de Huawei Y6 Prime en Samsung Galaxy A10 Laat me weten wat je vindt van de videokwaliteit, want je kunt zien dat ze allebei erg bloot zijn Omdat de beeldverwerking hier niet zo hoog is en ze nemen allebei op in stereogeluid

De A10 heeft aan de boven- en onderkant zichtbare microfoons Terwijl de Y6 Prime een zichtbare microfoon bovenaan heeft en ik denk dat er ook een microfoon aan de onderkant zit dus laat me weten wat jullie denken over de video met geluidskwaliteit kwaliteit beide opnemen in 1080p dit is een 1080p-opname voor beide voor camera's en ze zullen ook opnemen in 1080p aan de achterkant en dat is een goede dingen laat me weten wat je vindt van de kwaliteit in de commentaarsectie beneden onder één ding wat ik ook opval aan de voorkant camera is die video aan de y6 prime is breder dan de A10, dus dat is iets om in gedachten te houden tot nu toe als mijn vonnis heeft Samsung iets in concurrerende wateren kunnen aanbieden voor een lading van minder dan 120 dollar vind ik One UI of de A10 en Huawei ook nieuw functies op EMUI zoals ik al zei in het begin kunnen veel mensen worden getrokken weg van de A10 vanwege het ontbreken van een vingerafdruk en dat zou ik helemaal doen begrijp of dit apparaat een vingerafdruk had voor dezelfde prijs als het zou zijn maar staat in mijn aanbevelingenlijst, maar de y6 prime schittert in het lichaam ontwerpgladheid en ze zijn beide lovenswaardige producten, maar volgens wat je hebt gezien, welke zou je kiezen, dus dat is het voor mij vergelijking en gedachten over beide telefoons, wat vinden jullie hiervan? Samsung Galaxy A10 en de Huawei Y6 Prime lieten me weten in de commentaarsectie hieronder, ook als je vragen hebt over een van deze apparaten, laat het me weten Ik zal ze graag beantwoorden en we zullen chatten in de commentaarsectie hieronder wil je de video leuk vinden als je ervan genoten hebt en vergeet niet je in te schrijven en te draaien bij berichtmeldingen, zodat je de eerste bent om een ​​nieuwe video te zien die ik bedank je hebt zoveel te zien en ik zie jullie mijn volgende video Het is Fisayo hier en dit is het mijne compar * hoest * Samsung Galaxy A10 en de Huawei y6 Prime en de Huawei Y6 prime nu lijken deze apparaten erg op elkaar en zijn ook erg

wie is dat nu wie zijn deze mensen die lawaai maken deze twee apparaten zijn binnen dezelfde prijsklasse of vergelijkbaar gloednieuwe serie-apparaten voor de budget en middenklasse * PING * wth

Source: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten